پیولی: بدون زلاتان خوب بودیم

  • کد خبر : 93318
  • 03 تیر 1399 - 11:09
پیولی: بدون زلاتان خوب بودیم

به گزارش نیوز، استفانو پیولی پس از برتری ۴ بر یک تیمش در خانه لچه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا ضمن ابراز عدم تمایل به صحبت درباره آینده‌اش، روسونری را لایق حضور در فصل آینده رقابت‌های اروپایی دانست. سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: هدف میلان مشخص است. ۱۱ بازی در پیش روی ما قرار دارد و باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم. تیم پتانسیل بالایی دارد و این موضوع را قبلا هم نشان داده است. بازیکنان میلان ثابت کرده‌اند توانایی رقابت با هر تیمی را دارند. در روزی که زلاتان نبود، نشانه‌های مهمی از تیم دریافت کردم. زلاتان شخصیت خاصی دارد و بازیکن مهمی برای ماست. بدون او باید به دنبال راهکار‌های دیگری باشیم و این بار موفق به انجام چنین کاری شدیم. با توجه به تعدد بازی‌های پیش رو، تیم بدون زلاتان واکنش مناسبی نشان داد.

او در ادامه افزود: مصدومیت موساکیو، او را تا پایان فصل از تیم دور می‌کند، بنابرین امیدوار هستم مصدومیت کیائر جدی نباشد به خصوص اینکه بازی بعدی ما، مقابل رم بسیار مهم است. این تیم می‌تواند فصل را به خوبی تمام کند و به مسابقات اروپایی برسد. قادر هستیم خوب بازی کنیم.

پیولی در پایان تصریح کرد: در میلان احساس خوبی دارم و روی اهدافم تمرکز کرده‌ام. سعی می‌کنیم به مسابقات اروپایی برسیم، سپس خواهیم دید اوضاع چطور پیش می‌رود. به بحث درباره آینده‌ام علاقه‌ای ندارم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=93318

ثبت نظر

-