بی‌دلیل نیست پرسپولیس قهرمان ۳ ساله ایران است

  • کد خبر : 89777
  • 30 خرداد 1399 - 10:26
بی‌دلیل نیست پرسپولیس قهرمان ۳ ساله ایران است

به گزارش نیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پیش از تعطیلی مسابقات شرایط خوبی داشت و تیم از لحاظ روحی، روانی و آمادگی بدنی در سطح خوبی بود. با شیوع کرونا و لغو مسابقات، طبیعی است که بازیکنان از لحاظ بدنی افت کنند. در این مدت من با چند نفر از بازیکنان در تماس بوده‌ام، آن‌ها تمرینات انفرادی‌شان را انجام دادند و از فرم خوب‌شان خارج نشدند و با شروع تمرینات هم کار‌های تاکتیکی از سوی کادرفنی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس الان سرحال هستند و می‌خواهند ثابت کنند که شایسته قهرمانی هستند و بی‌جهت نیست که ۳ سال است که این تیم قهرمان می‌شود، چون واقعا شرایط و شخصیت قهرمانی را دارد. مصاحبه‌هایی که مدیران بعضی از باشگاه‌ها علیه پرسپولیس می‌کنند باعث می‌شود تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود و ثابت کنند که پرسپولیس بی‌دلیل نیست که قهرمان ۳ ساله ایران است و الان هم با ۱۰ امتیاز اختلاف در آستانه چهارمین قهرمانی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: اکثر بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و حتی بازیکنان جوان این تیم هم می‌دانند که کار سختی برای قهرمانی دارند و تیم‌های حریف با انرژی بیشتری مقابل آن‌ها قرار خواهند گرفت و قطعا این ۹ بازی باقی‌مانده را با تلاش بیشتری بازی خواهند کرد تا با توجه به ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمانی‌شان را مسجل کنند. من پیش از این هم گفته‌ام که پرسپولیس ۲-۳ هفته به انتهای فصل قهرمان می‌شود.

عربشاهی در خصوص ارسال نامه ۷ باشگاه لیگ برتری مبنی بر مخالفت بر برگزاری مسابقات لیگ برتر به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: سرآمد این ۷ باشگاه زنوزی است و در کنار او حمیداوی هست. این افراد نگران هزینه‌های‌شان هستند. زنوزی را کسی نمی‌شناخت و یک آدم عادی بود، ولی با فوتبال شناخته شده است، الان هم با این کار‌ها فرافکنی می‌کند. وقتی می‌گوید تیم‌هایی هستند که پول آب معدنی هم ندارند، شخصیت یک مدیر را زیرسوال می‌برد. مدیری که تیمش در لیگ برتر بازی می‌کند، قطعا شایستگی این را داشته که تیمش در لیگ برتر حضور داشته باشد. به جای اینکه فرافکنی کنند ۹ بازی‌شان را انجام بدهند و تیم‌های دیگر را شانتاژ نکنند. زنوزی دوست دارد همیشه سر زبان‌ها باشد، با کلمات بازی می‌کند و خودش را مطرح کند، رفتار او نشان می‌دهد که مدیر حرفه‌ای نیست.

وی درباره اینکه باشگاه‌های مخالف گفته‌اند در صورت نتیجه‌نگرفتن به فیفا نامه می‌زنند، تصریح کرد: الان اکثر لیگ‌های معتبر اروپایی در حال برگزاری است، پس فیفا وقتش را تلف نمی‌کند که شکایت باشگاه‌های ایرانی را رسیدگی کند و خودش را زیر سوال ببرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=89777

ثبت نظر

-