ستین: یوفا نباید حق میزبانی بارسلونا را بگیرد

  • کد خبر : 89549
  • 29 خرداد 1399 - 20:11
ستین: یوفا نباید حق میزبانی بارسلونا را بگیرد

ستین: یوفا نباید حق میزبانی بارسلونا را بگیرد

به گزارش نیوز، بارسا در دیدار رفت برابر حریف ایتالیایی در سن پائولو با تساوی یک بر یک متوقف شد، اما دیدار برگشت به دلیل پاندمی کووید-۱۹ تعلیق شد؛ دیداری که یکی از بازی‌های باقی‌مانده مرحله یک‌هشتم محسوب شده و باید پیش از برگزاری مرحله یک چهارم در لیسبون پرتغال تعیین تکلیف شود.

یوفا روز گذشته اعلام کرد که تا در راستای اتمام معتبرترین رقابت باشگاهی خود، یک مینی تورنمنت موسوم به فینال هشت را در ماه آگوست در لیسبون برگزار می‌کند، اما هنوز در خصوص مکان برگزاری دیدار‌های باقی‌مانده مرحله یک هشتم تصمیمی نگرفته است.

در دیدار‌های باقی‌مانده یک‌هشتم، منچسترسیتی باید از رئال میزبانی کند، بایرن مونیخ به مصاف چلسی می‌رود و دیدار یوونتوس و لیون نیز تعیین تکلیف نشده و یوفا اعلام کرده است که ورزشگاه محل برگزاری این دیدار‌ها پیش از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم در ۱۰ جولای، مشخص خواهد شد.

در این بین کیکه ستین در آستانه دیدار فردای تیمش برابر سویا، گفت: می‌خواهم بازی را در ورزشگاه خودمان برگزار کنیم، زیرا در غیر اینصورت برتری که حریف ما در دیدار رفت در ورزشگاه خودش داشت و از حمایت هوادارانش بهره‌مند بود، نخواهیم داشت.

ستین همچنین اضافه کرد که وی با ایده برگزاری دیدار‌های هشت تیم پایانی به طور تک بازی مخالف است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این موضوع نه تنها برای بارسا بلکه برای همه تیم‌ها بدترین اتفاق ممکن باشد؛ با دو بازی رفت و برگشت شما می‌توانید یک اتفاق را جبران کنید، اما در تک بازی همه چیز روی میز قمار است. ترجیح من رفت و برگشت است، اما این تصمیمی است که یوفا گرفته و ما باید از آن تبعیت کنیم.

بارسا پس از شروع مجدد لالیگا هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، اما ستین معتقد است که دیدار برابر سویا جدی‌ترین آزمون آبی اناری‌ها است.

ستین با اشاره به اینکه سرجی روبرتو و فرانکی دی‌یونگ این دیدار را از دست خواهند داد، تاکید کرد: با تیم سوم لیگ بازی داریم آن هم در خانه‌شان و آن‌ها بی‌شک کار را برای ما سخت خواهند کرد. باید برای پیروزی بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذاریم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، انگیزه ما دوچندان می‌شود.

کاتالان‌ها هم اکنون با پنج امتیاز و یک بازی بیشتر از رئال صدرنشین لالیگا هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=89549

ثبت نظر

-