کارخانه‌: سید برایم مثل قاسم است!

  • کد خبر : 88325
  • 28 خرداد 1399 - 0:47
کارخانه‌: سید برایم مثل قاسم است!

نیوز/ مهری رنجبر؛ سرانجام سیدمحمد موسوی بهترین مدافع وسط فصل قبل پلاس‌لیگا، در ایران ماندنی شد؛ با قرارداد با سایپا. او که فصل قبل برای اولین‌بار لژیونری را تجربه کرد و دوست داشت فصل جدید هم در لیگ‌های اروپایی بازی کند، اما نشد. کرونا همه برنامه‌هایش را به هم ریخت. موسوی حتی با برگشت به ایران بعد از پایان قراردادش با اولشتین لهستان، با اینکه پای میز مذاکره با سایپا نشست، اما برای امضا مهلت خواست. مهلت برای اینکه تکلیفش با پیشنهادات اروپایی مشخص شود. هرچند تیم‌های زاویرچه، راندوم لهستان، فنرباغچه و زراعت بانک ترکیه، کمرووی روسیه و ورونای ایتالیا سید والیبال را می‌خواستند، اما به دلیل وضعیت اقتصادی اروپا، او ترجیح داد با دست رد به پیشنهاد آنها، این‌بار شرمنده مصطفی کارخانه سرمربی سایپا نشود. سید ترجیح می‌دهد این فصل کرونایی را در ایران سر کند و فصل بعد دوباره برای بازی در اروپا شال و کلاه کند. مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا که با امضای سیدمحمد موسوی پای قرارداد نفس راحت کشید می‌گوید: «من مهره مار دارم.»

او اعتراف می‌کند برای قهرمانی تیمش در لیگ به سرعتی‌زن تیم ملی نیاز دارد: «هدف ما برای این فصل قهرمانی در لیگ است. هدفی که بدون زحمت و تلاش به دست نمی‌آید. آن هم با وجود رقبای سرسختی مثل شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان اصفهان، سیرجان هراز آمل شرایط سخت‌تر می‌شود، اما سید با گذشت از بازی در لیگ اروپا برگ برنده ما برای تحقق خواسته‌مان است.» سیدمحمد موسوی برای کارخانه حکم پسرش را دارد: «سید برایم مثل قاسم است. من خیلی دوستش دارم. در واقع ارتباط ما مربی و بازیکن نیست که پدر و پسری است. بین ما رفاقت حرف اول را می‌زند و همین صمیمیت و رفاقت باعث شد تا سید در سایپا بماند. هرچند در لیگ اروپا وضعیت آرامش بیشتری داشت و دور از حاشیه و حرف و حدیث بازی می‌کرد.»

سیدمحمد موسوی با اینکه می‌داند هر قدر هم مبلغ قرارداد تیم‌های اروپایی پایین باشد باز هم به صرفه‌تر از ایران است، اما درباره پوشیدن لباس نارنجی‌پوشان می‌گوید: «به چند دلیل من در لیگ ایران ماندم. با اینکه ۳، ۴ پیشنهاد خوب اروپایی داشتم، هر طور می‌دیدم از نظر مالی به نفعم بود، اما نمی‌توانم سالن خالی از تماشاچی و شهر با محدودیت بابت کرونا را تحمل کنم. حداقل اینجا خانواده و دوستانم هستند و شرایط سخت را برایم قابل تحمل می‌کنند. از طرف دیگر پارسال که من از شهرداری ارومیه رفتم خسارت زیادی به آقا‌مصطفی خورد، خواستم پارسال را جبران کنم تا سال آینده که دوباره به اروپا برگردم.»

سرعتی‌زن ملی‌پوش، اما از بازی در لیگ یاران راضی است: «من یک ماه درگیر سبک و سنگین کردن شرایط برای انتخاب تیمم بود، اما راضی‌ام و با سایپا تمام کردم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=88325

ثبت نظر

-