مربی غنایی: من پدر رشفورد هستم و خودش می‌داند!

  • کد خبر : 85873
  • 25 خرداد 1399 - 8:20
مربی غنایی: من پدر رشفورد هستم و خودش می‌داند!

نیوز/ علیرضا روش؛ درست بعد از اینکه خبر کمک نقدی مارکوس رشفورد به خیریه «فیرشیر» برای تأمین غذای کودکان منتشر شد خبری عجیب رسانه‌های انگلیس را پر کرد. خبری که به زندگی خانوادگی ستاره جوان منچستریونایتد مربوط می‌شود و ممکن است او را از نظر روانی اذیت کند.

بازیکن سابق غنا مدعی شد پدر مارکوس است!
شخصی به نام مایکل بوی مارکوای اخیراً در رسانه‌ها عنوان کرده پدر مارکوس رشفورد است. این شخص که ۶۵ سال دارد و عضو تیم ملی غنا بوده در مورد این ادعا این‌طور صحبت کرد: «مارکوس پسر من است. او این مسئله را می‌داند هر چند، چند سالی می‌شود که ما همدیگر را ملاقات نکردیم.»

رشفورد عصبانی شد
مایکل از روزی می‌گوید که رشفورد با شنیدن خبر پیدا شدن پدرش شوکه شده بود: «وقتی مارکوس ماجرا را فهمید از شنیدن این داستان عصبانی شد چون فکر می‌کرد من او را تنها گذاشته‌ام. اگرچه چنین اتفاقی رخ نداده بود.»

دنبال پول نیستم
مایکل می‌گوید دنبال پول درآوردن از راه استفاده از نام مارکوس نیست: «اکنون افراد زیادی از من درباره این داستان پرس‌و‌جو می‌کنند ولی من از آن جنس انسان‌هایی نیستم که دنبال ساده‌ترین راه برای درآمدزایی یا مشهور شدن باشند. من فقط قصد داشتم به دنیا خبر دهم که مارکوس اصالتاً غنایی است. اگر کسی به من پیشنهاد پول بدهد عصبی می‌شوم. من به پول کسی احتیاج ندارم. من به واقعیت و برابری اعتقاد دارم.»

رابطه ما را خراب نکنید!
او البته به فکر روابط پدر و پسری خود نیز است: «هیچ فردی نباید دوستی و ارتباط میان پدر و پسرش را تحت تأثیر قرار دهد. عشق و علاقه من به مارکوس هرگز کاهش پیدا نمی‌کند. نیت عمده من این است که از پسرم مراقبت کنم و بخواهم از میراث من نگه‌داری کند.»

جامائیکایی یا غنایی
هنوز مارکوس به اظهارات این‌ فرد واکنش نشان نداده است. اخباری از گذشته رشفورد این‌طور به گوش می‌رسید که نام پدرش ژوزف است و پس از ازدواج با مادرش ملانی به دنیا آمده و اصالتاً اهل جامائیکایی است. حالا با انتشار این خبر قطعاً در روزهای آتی جزئیات جدیدی در این خصوص منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=85873

ثبت نظر

-