عاشوری: استقلال با شیوه استراماچونی بازی می‌کرد

  • کد خبر : 85781
  • 25 خرداد 1399 - 5:47
عاشوری: استقلال با شیوه استراماچونی بازی می‌کرد

به گزارش نیوز، مصاف دوستانه استقلال با خوشه طلایی با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت. این نتیجه خیلی هم عجیب نیست به این خاطر که خوشه طلایی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک به‌شمار می‌رود و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند. بعد از این بازی فرصتی دست داد تا دقایقی با هافبک طراح سال‌های دور پرسپولیس صحبت کنیم:

آقا محسن نتیجه این بازی دوستانه قطعاً برای شما رضایتبخش بود؟
نتیجه بله، اما از سبک بازی تیمم در این بازی راضی نبودم به این خاطر که به دفعات به تیم حریف اجازه دادیم در میانه میدان صاحب توپ شود. البته حریف استقلال بود و تصور می‌کردیم بازی در دقایق ابتدای به سود آن‌ها پیش برود. در دقایق پایانی حریف بیشتر به نفرات ذخیره اش میدان داد و ما هم همین کار را کردیم. نقطه مثبت ما در این بازی زدن دو گل در دقایق پایانی بود و اینکه چند فرصت دیگر هم خلق کردیم. ما از نظر فرم بازی باید شرایط بهتری پیدا کنیم و در هفته‌های آینده با احساس مسئولیت بیشتری بازی کنیم.

استقلال را در این بازی چطور دیدید؟
من خیلی مایل نیستم در مورد تیم حریف حرف بزنم، اما باید بگویم استقلال در این بازی همانند دوره استراماچونی با سه دفاع بازی می‌کرد و در عرض با ۵ بازیکن حمله می‌کرد و این کار را برای ما سخت می‌کرد. بازی مالکانه استقلال در این دیدار کاملاً پیدا بود و من در ادامه مسیر برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

خوشه طلایی تیم سوم لیگ یک به‌شمار می‌رود. این بدین معنی است که شما می‌توانید به صعود به لیگ برتر فکر کنید…
با حرف زدن صعود به لیگ برتر محقق نمی‌شود. بازی با استقلال خیلی برای ما سودمند بود چراکه ما را متوجه کرد در حال حاضر از فرم خارج هستیم و شکل بازی خوبی نداریم. با این نمایش به طور حتم برای صعود به لیگ برتر با مشکل مواجه خواهیم شد. برای صعود به لیگ برتر باید در بازی‌های آینده با احساس مسئولیت بیشتری بازی کنیم و در رفتار حرفه‌ای‌تر نشان دهیم. حتی در صورت انجام این کار‌ها هم در صعود به لیگ برتر تضمینی وجود ندارد چه رسد به اینکه بخواهیم در فرم و شکل بازی‌ای که ارائه می‌دهیم، منظم نباشیم. فوتبال یک بازی گروهی است و موفقیت به شرطی حاصل می‌شود که همه از هم حمایت کنیم. تیم ما به صورت شخصی اداره می‌شود و بدون شک موفقیت در بازی‌های پیش‌رو موجب می‌شود مالک ما به ادامه هزینه برای تیم دلگرم شود. از سویی من به خاطر شخصیت و تلاش بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان تیم دوست دارم به لیگ برتر صعود کنیم.

و سؤال آخر؛ تصمیم سازمان لیگ برای ادامه برگزاری لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟
تیم ما در موقعیت صعود قرار دارد و شاید هر حرفی بزنم این‌گونه تعبیر شود که به سود تیم خود صحبت می‌کنم. البته اگر خوشه طلایی هم در موقعیت صعود قرار داشت باز هم این حرف را می‌زدم. فوتبال باید ادامه پیدا می‌کرد، چون زندگی ادامه دارد و قرار نیست به خاطر کرونا دست از زندگی بشوییم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=85781

ثبت نظر

-