تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه خودروها/ رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو

  • کد خبر : 85345
  • 24 خرداد 1399 - 15:58
تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه خودروها/ رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو

به گزارش نیوز به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت : دراین طرح پیش فروش ، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت.

وی افزود: در طرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو ، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اندکه بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی ۴۵ هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو سازدرروز شنبه ۲۴ خرداد ماه صورت گرفت.   

رحمانی، به زمان تحویل این خودروها اشاره کرد و افزود: در این طرح، خودرو ها در بازه ۴ ماه تا ۱۲ماهه و براساس اولویت  قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می‌دهیم که طرح های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام ، نگران نباشند.

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو یاد آورشد: ایران خودرو گام های اساسی درخصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه ها در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.

رحمانی با اذعان به اینکه استقبال مشتریان از طرح های ایران خودرو قابل توجه بود گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو  سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=85345

ثبت نظر

-