دستیار مجیدی: تاکتیک بازی با فولاد هنوز مشخص نیست

  • کد خبر : 83723
  • 22 خرداد 1399 - 14:19
دستیار مجیدی: تاکتیک بازی با فولاد هنوز مشخص نیست

مصطفوی: تاکتیک بازی با فولاد هنوز مشخص نیستبه گزارش نیوز، صالح مصطفوی، مربی تیم استقلال از شرایط جسمانی اعضای این تیم به صورت نسبی ابراز رضایت دارد. همکار فرهاد مجیدی همچنین درباره تدابیر اتخاذ شده برای ورود به مسابقات لیگ برتر با توجه به تأخیر یک‌هفته‌ای بازی استقلال صحبت کرد.

آقای مصطفوی! در اواسط سومین هفته از شروع دوباره تمرینات استقلال شرایط جسمی بازیکنان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به اعتقاد ما تیم وضعیت خوبی دارد. البته ما باید شرایط بازیکنان را در دیدار‌های دوستانه بسنجیم که تا الان هنوز نتوانسته‌ایم مسابقاتی را با این شکل و شمایل داشته باشیم.

اما هفته گذشته یک دیدار دوستانه درون‌تیمی خیلی جدی داشتید.
بله، این بازی خیلی خوب بود و بچه‌ها با انگیزه و روحیه بالایی در آن شرکت کردند، اما در نهایت ما تا وقتی روبه‌روی حریفی غیر از بچه‌های خودمان قرار نگیریم، به طور دقیق نمی‌توانیم برنامه‌های‌مان را در تیم پیاده کنیم.

کسی از نظر بدنی از سایرین عقب نیست؟
فقط دیاباته است که آن را هم به کادر بدنسازی و پزشکی سپرده‌ایم. بقیه نفرات تقریباً شرایط خوبی دارند.

شرایط روحی و روانی بازیکنان چطور است؟
خیلی باانگیزه هستند و مشخص است بعد از چند ماه دوری از تمرینات فوتبال، دوران خوشی را پشت‌سر می‌گذارند. همه منتظر شروع لیگ هستند و فکر می‌کنم با قدرت به مسابقات برگردند.

حدود چهار ماه از آخرین بازی استقلال گذشته، آیا با همان تاکتیک و سبک و سیاق به میدان برمی‌گردید یا نه؟
شرایط به گونه‌ای است که ما انگار به مسابقات ابتدای فصل وارد می‌شویم. در چنین شرایطی معمولاً مربیان پلن‌های مختلفی را در تمرین تست می‌کنند. این آزمایش‌ها بیشتر در دیدار‌های دوستانه انجام می‌شود که ما خیلی نتوانستیم مسابقه دوستانه تدارک ببینیم با این همه هرچه به مسابقات نزدیک‌تر شویم، با تکیه بر مهره‌هایی که داریم، می‌توانیم تاکتیک‌های مد نظرمان را طراحی کنیم. برای همین هرچه به بازی با فولاد نزدیک شویم، می‌توانیم روی تاکتیک‌مان بهتر دقیق شویم.

تغییر ۶ روزه در برگزاری دیدار مقابل فولاد خوزستان چه تأثیری در برنامه‌های شما داشت؟
تفاوت چندانی نکرد! ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که در همان تاریخ بیست‌و‌نهم تیم آماده ورود به مسابقات شود، اما با شرایط جدید باز هم می‌توانیم در همان تاریخ ششم مقابل فولاد به میدان برویم و در این حد فاصل شاید یک بازی انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=83723

ثبت نظر

-