آخرین آمار جهانی کرونا در ۲۰ خرداد/ آمریکا همچنان صدرنشین

  • کد خبر : 81908
  • 20 خرداد 1399 - 15:21
آخرین آمار جهانی کرونا در ۲۰ خرداد/  آمریکا همچنان صدرنشین
به گزارش نیوز،

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۷ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۲۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴۰۸ هزار و ۷۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اجتماعی- از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۲۵ نفر بهبود یافته و توانسته ‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹ هزار و ۴۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۴۹۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۱۳ هزار و ۵۵ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌ اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۸ هزار و ۹۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۱۰ هزار و ۸۸۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۳۷ هزار و ۳۱۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۹۸۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۷۶ هزار و ۶۵۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۵ هزار و ۹۷۱ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، هند, ایتالیا و پرو نیز به ترتیب با ۲۸۸ هزار و ۷۹۷, ۲۸۷ هزار و ۳۹۹, ۲۶۶ هزار و ۵۹۸, ۲۳۵ هزار و ۲۷۸ و ۱۹۹ هزار و ۶۹۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آلمان با ۱۸۶ هزار و ۲۰۵ و ایران با ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به ‌‌ترتیب با ۷۷۳ هزار و ۴۸۰, ۳۲۵ هزار و ۶۰۲ و ۲۳۰ هزار و ۶۸۸ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81908

ثبت نظر

-