به من می‌گفتند خواهرزاده دادکان هستی!

  • کد خبر : 73387
  • 31 اردیبهشت 1399 - 3:17
به من می‌گفتند خواهرزاده دادکان هستی!

به گزارش نیوز، محمد نصرتی یکی از کسانی است که مخالف تعطیلی لیگ است. سرمربی تیم گل ریحان البرز (اکسین سابق) و بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس دلایل خودش را هم دارد.

مصاحبه‌ای از شما خواندیم که گفته بودید مخالف تعطیلی لیگ هستم، چون تبعات دارد.
هنوز هم همین حرف را می‌زنم. تعطیلی لیگ خیلی دردسر خواهد داشت. اگر قهرمان تعیین شود با حرف و حدیث همراه می‌شود و اگر هم قهرمان تعیین نشود که ظلم به پرسپولیس است و صدای اعتراض هواداران این تیم در‌می‌آید. پس بهترین راهکار ادامه مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

شما هم شانس صعود دارید؟
بله، ما شانس داریم ضمن آنکه در لیگ برتر هم چیزی قطعی نیست. ۹ هفته باقی مانده و بهتر است برخی دوستان در مسابقات حضور پیدا کرده و برای قهرمانی مبارزه کنند. این همه عجله برخی‌ها برای تعطیل یا مختومه کردن لیگ جالب نیست.

اگر بازی‌ها به هر دلیلی برگزار نشده یا نیمه‌تمام اعلام شود به نظر شما چه تصمیمی باید گرفت؟
همان تصمیمی که لیگ فرانسه یا بلژیک گرفتند. همان‌طور که پاری‌سن‌ژرمن و اف‌سی بروژ قهرمان لیگ‌های خود شدند، اینجا هم حق پرسپولیس است که قهرمان شود، چون ۱۰ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد، اما باز هم تکرار می‌کنم و شما بنویسید ۹ هفته باقی مانده و ۲۷ امتیاز تقسیم می‌شود. باید تیم‌های رقیب پرسپولیس دنبال برگزاری مسابقات باشند نه تعطیلی آن!

چطور؟
شما کام‌بک معروف بارسا مقابل پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر دارید؟ ۴ گل در پاریس خورد، اما در بارسلون ۶ گل به حریف زدند و حذف نشدند. همین‌طور لیورپول در لیگ قهرمانان فصل گذشته که ۳ گل در زمین حریف از بارسا خورد، اما در آنفیلد ۴ گل آن هم در غیاب محمد صلاح و فرمینو زد و صعود کرد. در فوتبال هرگز نباید ناامید شد. فوتبال بازی لحظه‌ها و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است.

۱۲ سال پیش هم شما با اتفاقی شبیه به معجزه قهرمان لیگ هفتم شدید.
دقیقاً اشاره خوبی کردید. تیم پرسپولیس با افشین قطبی خوب اوج گرفت، اما کسر ۶ امتیاز و حواشی و اختلافاتی که به وجود آمد کار را سخت کرد و خیلی‌ها قهرمانی را به نام سپاهان می‌دانستند.

روز عجیبی بود. ضربه ایستگاهی فرزاد آشوبی به دیوار دفاعی خورد و محسن خلیلی دوباره شوت زد… می‌شد یکی از آن شوت‌ها به بیرون می‌رفت یا در برگشت زیر پای سپاهانی‌ها می‌افتاد آن وقت سوت پایان مسابقه به صدا درمی‌آمد. این‌طور نیست؟
اصلاً باورپذیر نبود. توپ دو بار رفت و برگشت و کنج محوطه جریمه زیر پای آقاکریم (باقری) افتاد و او که همیشه شوت می‌زد، سانترکرد. توپ ارسالی به سر سپهر حیدری ساییده شد. اگر دقت کرده باشید ضربه محکمی با سر به توپ زده نشد، اما چرخید و چرخید و درست همانجایی رفت که باید می‌رفت. واقعاً روز عجیب و تاریخی بود. یکی از دراماتیک‌ترین مسابقات تاریخ باشگاهی فوتبال ایران که خدا را شکر با قهرمانی پرسپولیس همراه شد.

افشین قطبی موفق شد پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند، اما با چند بازیکن و یکی از مربیان تیم به مشکل خورد. با شما که…
نه! من نه با افشین قطبی و نه با هیچ مربی دیگری مشکلی نداشتم و همیشه به آن‌ها احترام گذاشته‌ام.

ولی رابطه شما با برانکو خیلی خاص‌تر بود.
بله، هنوز هم از طریق واتس‌آپ با هم در ارتباط هستیم.

حتی در مقطعی شنیده می‌شد قرار است داماد برانکو شوی!
(به شوخی) ما که از خدای‌مان بود! البته شوخی کردم. برانکو حق استادی و پدری گردن من دارد و به نظرم با احترام به کارلوس کی‌روش و مصطفی دنیزلی باید بگویم ایوانکوویچ بهترین مربی بعد از انقلاب ایران است. البته شایعات دیگری هم مطرح می‌شد از جمله اینکه من خواهرزاده دکتر دادکان هستم و از این حرف‌ها… که همه شایعه و کذب محض بود. من بعد از برانکو و دکتر دادکان هم به تیم ملی دعوت شده و بازی کردم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=73387

ثبت نظر

-