بی دقتی مادر چینی نوزادش را به کشتن داد

  • کد خبر : 73375
  • 31 اردیبهشت 1399 - 2:50
بی دقتی مادر چینی نوزادش را به کشتن داد

به گزارش نیوز، چندی پیش ویدیویی عجیب و دردناک از یک مادر بی مسئولیت چینی ، در تمام صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه شدن بسیار زیاد کاربران شد و به طبع از خود واکنش نشان دادند.

یک خانواده چینی برای تولد دختر بچه یک ساله خود تصمیم گرفتند تا او را ابتدا به یک استخر کوچک ببرند تا وی بتواند برای مهمانی شب آماده باشد.اما این برنامه آن گونه که انتظار می رفت،پیش نرفت و اتفاقی بسیار دردناک و دلخراش برای کودک ۱ ساله رخ داد که اینک با استفاده از دستگاه های تنفس زنده است.

همان گونه که در ویدیو ملاحضه می فرمائید،مادر جوان فرزندانش را در داخل استخر قرار می دهد که ابتدا دختر ۱ ساله را داخل تیوب زرد رنگ و پسر بچه اش را بر روی تیوب قرمز رنگ قرار داد.مادر بیث مسئولیت پس از قرار دادن کودکانش در داخل آب،شروع به مکالمه با تلفن همراه خود کرد که در همین حین دختر بچه ۱ ساله تعادلش را از دست می دهد و داخل آب غرق می شود.از طرفی پسربچه هر چقدر تلاش می کند تا به مادرش اطلاع دهد ،مادر بی مسئولیت به او بی توجهی می کند و به مکالمه خود با تلفن همراه ادامه می دهد.

پسر بچه نیز برای نجات دختر یکساله شروع می کند تا با پایش او را به سمت بالا بیاورد که موفق نمی شود.در نهایت پس از گذشت ۹۰ ثانیه غرق شدن دختر بچه یکساله ، مادر بی مسئولیت متوجه این اتفاق می شود و فورا به سمت او میدود و او را از زیر آب به بیرون می کشد و به دوستانش اطلاع می دهد که فورا او را به بیمارستان منتقل کردند.

طی گفته بیمارستان،زمانیکه این دختر بچه یکساله به بیمارستان منتقل شد هیچ ضربان قلبی نداشت و حتی نفس نمی کشید و رنگ صورتش تبدیل به رنگ بنفش شده بود.خوشبختانه مجموعه پزشکی موفق به بازگرداندن ضربان قلبی و تنفسی دختر بچه یکساله شدند که اینک خودش به تنهایی قادر نیست نفس بکشد و به دستگاه های تنفسی متصل است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=73375

ثبت نظر

-