«دستکش آغوش»| ابتکار زن کانادایی در روزهای کرونایی +عکس

  • کد خبر : 72009
  • 29 اردیبهشت 1399 - 16:41
«دستکش آغوش»| ابتکار زن کانادایی در روزهای کرونایی +عکس

به گزارش نیوز به نقل از شفقنا، در شهر گلف در جنوب « انتاریو » کانادا یک خانم جوان که به خاطر ویروس کرونا نمی توانست مادرش را در آغوش بگیرد به مناسبت روز مادر دست به ابتکار جالبی زد.

خانم کارولین به همراه همسرش نام این ابتکار را «دستکش آغوش» نهادند که عبارت است از یک پلاستیک بزرگ که او به یک طناب لباس آویزان کرده است. او همچنین دو جفت دستکش پلاستیکی بلند که یک جفت آن برای خودش و یک جفت دیگر برای مادرش است را ساخته است تا آنها بدون تماس بدنی همدیگر را در آغوش کشند.

کارولین درباره این ابداع خود در گفت و گویی که با خبرگزاری فرانس پرس داشت،گفت: فکر کردم که با توجه به ویروس کرونا در روز مادر نمی توانیم مادرمان را در آغوش بگیریم و به همین خاطر باید کاری انجام می دادیم.

این زوج دستکش های آستین داری را که درست کرده بودند به یک پرده بزرگ پلاستیکی آویزان کردند تا بدون تماس مستقیم مادر خود را در آغوش بگیرند.

او ادامه داد: برای انجام این کار به زمان زیادی نیاز داشتیم به ویژه باید ارتفاع و اندازه سوراخ ها را مشخص می کردیم. تا پاسی از شب کار کردیم و در نهایت  همه چیز را برای روز مادر در روز یکشنبه آماده کردیم.

این خانم کانادایی سپس ویدئویی از ملاقات خاص با مادرش را منتشر کرد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

او که از سرعت انتشار این ویدئو شگفت زده شده بود، گفت: فقط می خواستم مادرم را در روز مادر در آغوش بگیرم. از سرعت انتشار این ویدئو شگفت زده شدم اما وقتی فهمیدیم که افراد دیگر می توانند از این ایده سود ببرند، بسیار خوشحال شدیم.این به ما اجازه می دهد تا چنین کارهای عادی اما خاص را انجام دهیم و البته این امید را هم می دهد که این وضعیت برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد.

یک مادر هم از چنین روشی بهره گرفت تا فرزندانش مادر بزرگ شان را بدون ترس از ابتلای به کرونا در آغوش بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=72009

برچسب ها

ثبت نظر

-