فاجعه در بامداد امروز تهران / ۱۱ زن و مرد لاکچری مرگ را جلوی چشمانشان دیدند

  • کد خبر : 67931
  • 24 اردیبهشت 1399 - 20:09

به گزارش نیوز، با اقدام ساکنان یک مجتمع مسکونی در اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ ایستگاه ۶، ۱۰۵ و ۱۰۶ به همراه گروه امداد و نجات ۴، خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی، نردبان، تشک نجات ۶۱ و خودرو بالابر با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز به خیابان نیاوران، خیابان فیضیه، خ سی و دوم رهسپار شدند.

به گفته رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی؛ درطبقه منفی یک، قسمت راه پله یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه دارای ۲۰ واحد مسکونی مقدار زیادی وسایل، نگهداری می‌شد که شعله ور شده و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی ساختمان بود.

وی افزود: دود ناشی از آتش سوزی به راهرو‌ها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی نفوذ کرده و موجب حبس شدن ساکنان در میان دود و حرارت شده بود.

نجات ۱۱ تهرانی از میان دود و آتش ساختمان مسکونی در شب قدر

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی افزود: آتش نشانان بی درنگ جریان برق و گاز مجتمع مسکونی را قطع و به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

امیری یگانه خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی وارد مجتمع مسکونی شدند و ۱۱ نفر از ساکنان را از راهرو‌ها خارج کردند و به محل امن انتقال دادند.

این افسر آماده آتش نشانی در باره علت بروز این حادثه گفت: کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی حادثه هستند. وی گفت: خوشبختانه در این حادثه، ۱۱ شهروند را به سلامت از ساختمان خارج کردند و فقط یک شهروند مرد دچار سوختگی جزئی شده بود که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=67931

ثبت نظر

-