کرونا بهانه است، نمی‌خواهند پول بدهند!

  • کد خبر : 67229
  • 24 اردیبهشت 1399 - 2:03
کرونا بهانه است، نمی‌خواهند پول بدهند!

به گزارش نیوز، محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی به طور جدی خواهان ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر است. او در این‌باره می‌گوید: سلامتی مردم مهم است. ما فوتبالی‌ها هم جزو مردم هستیم، اما وقتی می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زندگی ادامه داد چرا این کار را نکرد؟ چرا باید فوتبال را تعطیل کرد! تعطیلی فوتبال چه دستاوری خواهد داشت و آیا کسی می‌تواند تضمین دهد اگر فوتبال تعطیل شود کرونا از بین خواهد رفت؟ فوتبال هم مثل همه شغل‌ها و تخصص‌ها، اکنون فعالیت تجاری در کشور از سر گرفته شده، اما در سایه آن مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. فوتبالی‌ها هم می‌توانند این کار را انجام دهند.
سرمربی تیم خوشه طلایی حرف‌هایش را این چنین ادامه داد: برخی از تیم‌ها که نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط را حس می‌کنند، می‌گویند بازی‌ها نباید برگزار شود. این یک تصمیم منفعت‌طلبانه است. تکلیف تیم‌هایی، چون خوشه طلایی که برای صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی و هزینه کرده‌اند چه می‌شود؟ اصلاً موافق نیستم بدون برگزاری بازی‌ها چهره تیم قهرمان یا تیم‌های سقوط‌کننده مشخص شود. از سویی بدترین تصمیم هم اضافه کردن تیم‌ها به جدول مسابقات است چراکه لیگ‌های ایران با همین تعداد تیم هم با مشکلات خاصی برگزار می‌شود؛ و یک سؤال مهم؛ اکنون لیگ در خیلی از کشور‌های اروپایی در حال از سر گیری است. آیا در این کشور‌ها کرونا وجود ندارد و سلامتی مردم برای مدیران تصمیم‌گیرنده مهم نیست؟ به نظر من خانه‌نشینی موجب افسردگی و ناراحتی مردم و حتی فوتبالی‌ها شده و از آنجایی که کرونا در ماه‌های آتی هم وجود خواهد داشت بهتر است به این سمت برویم که بازی‌ها را برگزار کنیم، اما مسائل بهداشتی را صفر تا صد رعایت کنیم.
محسن عاشوری در پایان گفت: بهتر است در فوتبال با هم صادق باشیم. مدام از سلامتی مردم حرف می‌زنیم. در حالی که مردم سر کار می‌روند و به تجارت مشغول هستند. پرواز‌ها برقرار است. چرا فوتبال باید در چنین شرایطی تعطیل باشد؟ به نظر من برخی از باشگاه‌ها، چون نمی‌خواهند به مربیان و همچنین بازیکنان بخش سوم قرارداد را پرداخت کنند از تعطیلی بازی‌ها حرف می‌زنند و این‌طور حس می‌کنم کرونا فقط یک بهانه است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=67229

ثبت نظر

-