حسینی خیال ترابزونی‌ها را راحت کرد

  • کد خبر : 64732
  • 21 اردیبهشت 1399 - 15:19
حسینی خیال ترابزونی‌ها را راحت کرد

به گزارش نیوز، آنطور که روزنامه صباح ترکیه نوشته، باشگاه ترابزون اسپور برای حضور پرقدرت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، برنامه ویژه ای را دارد. آن ها هم اکنون در فاصله ۱۰ هفته تا پایان، هم امتیاز با استانبول باشاک شهیر در صدر جدول هستند و امیدوارند با کسب قهرمانی در این رقابت ها، به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کنند.

ترابزون در دو فصل اخیر تلاش کرده تا نقل و انتقالات را به شکلی متفاوت نسبت به گذشته پیش ببرد؛ آن ها در کنار خرید ستارگانی چون دنیل استوریج، الکساندر سورلوت و… فوتبالیست هایی جوان و با استعداد نظیر مجید حسینی را هم به خدمت گرفته اند که تلفیق این دو مدل تیمی را پدیده آورده که حالا بالاتر از قدرت های سنتی فوتبال ترکیه که اغلب در استانبول هستند قرار گرفته و صدرنشین است.

این در حالی است که فصل گذشته ترابزون اسپور یک بازیکن ایرانی دیگر را هم در اختیار داشت اما حالا با جدایی وحید امیری، حسینی تنها ایرانی تیم «بوردو ماویلی» محسوب می‌شود. نکته جالب این که احمد آقااوغلو مدیرعامل این باشگاه در نظر دارد تا از آپنشن یک سال تمدید قرارداد حسینی استفاده کند و او را برای فصل آینده هم در این تیم نگه دارد.

روزنامه صباح ترکیه در شماره امروز خود گزارش داده که ترابزون اسپور باتوجه به اتمام قرارداد قرضی ستاره جوان نروژی یعنی الکساندر سورلوت و همچنین عملکرد ضعیف چند بازیکن در خط حمله، تغییرات زیادی را در این پست خواهد داشت اما در خط دفاعی کیمسیر سرمربی این تیم برنامه ای برای تغییر نفرات خود ندارد.

روز گذشته روزنامه نئاکریتی یونان خبر داد که ترابزون اسپور به دنبال جذب یوآنیس فتفاتزیدیس هافبک یونانی سابق المپیاکوس و لیساندرو سمدو وینگر پرتغالی تیم افی است. این دو مهم ترین گزینه های خرید ترابزون اسپور محسوب می‌شوند که البته جذب آن ها کار ساده ای نیز نخواهد بود.

با این حساب، به نظر می‌رسد ترابزونی ها حساب ویژه ای روی مدافع جوان ایرانی مجید حسینی باز کرده اند. البته حسین ترکمن، گاستون کامپی و مانوئل نیز رقبایی هستند که به سادگی اجازه فیکس بودن را به مدافع سابق استقلال نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=64732

ثبت نظر

-