رد پای یک استقلالی در دعوای حسینی و رحمتی

  • کد خبر : 6196
  • 27 بهمن 1398 - 20:25
رد پای یک استقلالی در دعوای حسینی و رحمتی

به گزارش نیوز، دعوای سنگربانان برای استقلالی‌ها اصلاً تازگی ندارد. از دوران حضور همزمان زنده‌یاد ناصر حجازی و منصور رشیدی در استقلال (که رایکوف ناچار بود ارنج تیم را از مهاجم به دروازه‌بان بخواند، چون همین که می‌گفت حجازی دروازه‌بان است، رشیدی شیشه‌های رختکن را پایین می‌آورد) که بگذریم، از دهه ۶۰ همیشه دروازه‌بان‌ها در استقلال داستان داشتند و هرازگاهی داستان رقابت آن‌ها غم‌انگیز می‌شد. میان عابدزاده و بابازاده در سال‌های پایانی دهه ۶۰ و روز‌های ابتدایی دهه ۷۰ رقابت و رفاقت خط‌کشی شده‌ای وجود داشت، ولی هر زمان سطح فنی دروازه‌بان‌ها خیلی به هم نزدیک شد، رقابت‌شان از رفاقت فاصله گرفت. در دهه ۷۰ برومند و طباطبایی اغلب با هم قهر بودند و بار‌ها یکی حاضر نشد روی نیمکت دیگری بنشیند… طالب‌لو و رحمتی هم مشابه همین داستان را در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ داشتند و نمونه آخرش هم که همین داستان حسینی و رحمتی است، داستانی که خلاف موارد قبلی دنباله‌دار شده است.
این‌بار با این که رحمتی از استقلال رفته- و البته با حرف‌های خطیر و روانخواه که گفتند معاون وقت باشگاه از حسینی خواسته بود رحمتی را پیش چشم خودش نگه دارد، معلوم شد حسینی در رفتن او نقش داشته- اختلاف میان دو طرف ادامه دارد. رحمتی، حسینی را محکوم کرده از طریق بستگانش در فضای مجازی به او فحش می‌دهد و حسینی هم به رحمتی متلک انداخته تو همانی هستی که بازیکنان استقلال را بابت تبریک گفتن به من تهدید می‌کنی… متلک‌های دو طرف به هم در آستانه دو بازی حساس استقلال و شهر خودرو در آسیا، قبل از هر چیز بی‌صاحب بودن دو باشگاه را به رخ می‌کشد. اگر استقلال و شهر خودرو بزرگ‌تر داشتند، باید خیلی فوری با حسینی و رحمتی برخورد می‌کردند که در این روز‌های حساس تمرکزشان روی بازی در لیگ قهرمانان باشد، نه این که در شبکه‌های اجتماعی به هم متلک بیندازند.
جمعه شب رحمتی در جواب آخرین متلک حسینی، یک اسکرین‌شات از چت قدیمی خودش و حسینی را منتشر کرد تا به او یادآوری کند تو همانی هستی که خودت را مدیون من می‌دانستی و البته خیلی زود هم این اسکرین‌شات را پاک کرد تا گرفتار عواقب حقوقی انتشار مکالمه خصوصی نشود و دیروز هم شایعه شد یک بازیکن استقلال باعث ایجاد سوءتفاهم جدید میان حسینی و رحمتی شده است.
راست و دروغش گردن راوی که می‌گفت روزی که بازیکنان استقلال و شهر خودرو موقع بازگشت از قطر همسفر شدند، آبی‌پوشان دور رحمتی حلقه زدند و از جمع آن‌ها یک نفر چند روز بعد به حسینی گفت رحمتی از من شاکی بود و متلک می‌انداخت که تو چرا رفتی زیر پست حسینی کامنت گذاشتی و درخشش او را تبریک گفتی… وقتی رحمتی جمعه افشا کرد بعد از شهرآورد تهران بسیاری از هواداران استقلال از او حلالیت طلبیده‌اند (عملکرد حسینی در دو شهرآورد متوالی مقابل پرسپولیس به گونه‌ای بود که طرفداران استقلال دلتنگ رحمتی شدند) حسینی هم برای مقابله به مثل با استناد به حرف همان بازیکن استقلال مدعی شد رحمتی حتی به کامنت‌های او حسادت می‌کند.
این که دعوای رحمتی و حسینی بچگانه شده و به چیز‌های سخیف کشیده، یک بحث است و این که چرا استقلال و شهر خودرو حواس‌شان به این دو دروازه‌بان نیست، یک بحث دیگر… رحمتی و حسینی بچه نیستند که ندانند الان از این دعوا لطمه می‌خورند، اما لطمه بیشتر و بزرگ‌تر را باشگاه‌های‌شان خواهند خورد. همبازیان این دو می‌توانند گواهی بدهند از جمعه تا همین حالا چقدر از وقت رحمتی و حسینی صرف حرف زدن درباره این اختلاف، پاسخ دادن به تلفن‌ها و پیام‌های مرتبط با این موضوع و سایر حواشی مرتبط با اختلاف‌شان شده است.
جالب اینجاست که اغلب هواداران استقلال هم به جای جانبداری از حسینی یا رحمتی، از هر دوی آن‌ها خواسته‌اند دست از این دعوای بی‌حاصل بردارند. هواداران بیشتر از باشگاهداران (!) دل‌شان می‌سوزد.

صاحب‌نظران و پیشکسوتان پاسخ می‌دهند
از دعوای رحمتی و حسینی، استقلال بیشتر آسیب می‌بیند یا شهرخودرو؟
منصور رشیدی: کاش حسینی این کار را نمی‌کرد
مربی و سنگربان اسبق استقلال در این خصوص گفت: کاری که حسینی کرد پسندیده نبود. احترام رحمتی چه از لحاظ سنی و چه تجربی باید حفظ شود و کاش حسینی آن‌طور حاشیه‌سازی نمی‌کرد تا رحمتی مجبور شود جواب بدهد و این زیبنده استقلالی‌ها نیست. من معتقدم مقصر حسینی بود که متلک انداخت و رحمتی را مجبور به واکنش کرد و شک نکنید دود این حاشیه‌ها به چشم هر دو تیم استقلال و شهرخودرو خواهد رفت.
عباس سرخاب: هر ۲ باشگاه باید برخورد کنند
مهاجم اسبق استقلال در این خصوص گفت: این اتفاق اصلاً خوب نبود و مسئولان دو باشگاه استقلال و شهرخودرو باید برخورد‌های لازم را انجام دهند چرا که ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و قطعاً نباید تمرکز خود را روی مسائل حاشیه‌ای بگذاریم. رحمتی و حسینی زمان مناسبی را برای کنایه زدن و مشاجره‌های مجازی انتخاب نکردند اگرچه در این بین رحمتی خویشتن‌داری بیشتری به خرج داد و سعی نکرد موضوع را ادامه دهد، ولی در هر صورت این مسئله اصلاً صورت خوشی ندارد.
محمد مؤمنی: هر ۲ باشگاه آسیب می‌بینند
مهاجم اسبق استقلال در این خصوص گفت: من ناراحت شدم از اینکه دیدم رحمتی و حسینی آن‌طور همدیگر را زیرسؤال برده‌اند و به هم کنایه زده‌اند. کاش این مسائل را مطرح نمی‌کردند. من نمی‌دانم اصل ماجرا چیست و چه مسائلی پشت پرده وجود داشته، اما درست زمانی که استقلال در کویت با الاهلی بازی دارد و شهرخودرو هم در تاشکند با پاختاکور بازی می‌کند چرا باید باعث شوند حاشیه ایجاد شود و قطعاً دو تیم بابت این مسائل لطمه خواهند خورد.
پرویز برومند: حسینی نباید حاشیه درست می‌کرد
سنگربان اسبق استقلال در این خصوص گفت: کاش حسینی در آستانه بازی آسیایی استقلال به جای حاشیه‌سازی به برطرف کردن ضعف‌هایش و تقویت آن‌ها توجه نشان می‌داد و تمام حواسش را به تیم می‌داد نه اینکه در فضای مجازی برخی مسائل قدیمی را باز کند و باعث ایجاد حاشیه شود. به هر حال رحمتی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و باید حرمت‌ها حفظ شود. اینکه رحمتی هم مجبور به واکنش شده نه برای شهرخودرو خوب است نه برای استقلال و کاش حسینی از همان ابتدا این کار را انجام نمی‌داد.
شاهین بیانی: استقلال را وارد حاشیه کردند
کاپیتان اسبق استقلال در این خصوص گفت: استقلال در آستانه بازی حساس با الاهلی عربستان نباید وارد حاشیه شود و نمی‌دانم چرا یک روز مانده به این مسابقه حساس حسینی در فضای مجازی چنین کاری انجام داد. شاید بهتر بود اگر اختلافی وجود دارد بعد از بازی آسیایی بروز پیدا می‌کرد و حل می‌شد، ولی حالا هم رحمتی و هم حسینی آن‌طور به هم کنایه زده‌اند و حاشیه‌سازی کرده‌اند که زیبنده نبود و امیدوارم چند تا بزرگتر مانع از این شوند که حواشی بالا بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=6196

ثبت نظر

-