عکس های وحشتناک از له شدن ۲ خودرو در ملایر / ۲ تن در دم جان باختند

  • کد خبر : 61674
  • 18 اردیبهشت 1399 - 7:27
عکس های وحشتناک از له شدن ۲ خودرو در ملایر / ۲ تن در دم جان باختند

به گزارش نیوز، حسین روستائی توضیح داد: امروز رأس ساعت ‌‌۹:۴۶ دقیقه صبح طی تماس تلفنی یکی از خودروهای عبوری در محور ملایر- ‌همدان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، تصادف و برخورد شدید دو خودروی سواری ‌سمند و نیسان در محور ملایر- همدان نرسیده به روستای مهرآباد اطلاع داده ‌شد.‌

وی افزود: به محض اطلاع از خبر دریافتی، بدون فوت وقت یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات همراه تیم عملیاتی امدادونجات با تجهیزات کامل به فرماندهی آتش نشان سلیمانی اصل، به محل اعلام شده اعزام شد.

تصادف منجر به فوت ۲ خودروی نیسان و سمند در ملایر

وی با بیان اینکه که به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که به علت برخورد شدید دو خودرو از روبرو هر دو خودرو از ناحیه جلو صدمه دیده بودند، اظهارکرد: در این میان به علت داشتن چهار مصدوم و یک نفر فوتی امدادگران با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن از قبیل قیچی برقی و جک هیدرولیک و کاتر برقی، برای آزاد کردن جسد و مصدومان اقدام به برش قسمت هایی از خودروها کردند.

روستائی با اشاره به اینکه با همکاری نیروهای ۱۱۵، راهداری و عوامل بهشت هاجر مصدومان و فرد فوت شده به بیمارستان و بهشت هاجر انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی کارشناسی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به نجات یک رأس اسب در یکی از روستاهای ملایر اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گرفتار شدن و سقوط یک رأس اسب در یکی از چاه های روستایی در شهر ملایر گزارش شد.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه نیروهای امدادگر به سمت محل اعلام شده حرکت کرد، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی با نصب سه پایه و تجهیزات، با کمک خودروی تراکتور و نصب سیم بوکسل به اسب در درون چاه، موفق شدند که اسب را از درون چاه به بیرون انتقال دهند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در پایان یادآور شد: طی این حادثه متأسفانه به علت داشتن آب در درون چاه و سنگین بودن آن اسب خفه شده و از بین رفته بود.

تصادف سمند نیسان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=61674

ثبت نظر

-