بنگر: استقلال قابل احترام است، ولی حریف پرسپولیس نمی‌شود

  • کد خبر : 61655
  • 18 اردیبهشت 1399 - 6:51
بنگر: استقلال قابل احترام است، ولی حریف پرسپولیس نمی‌شود

به گزارش نیوز، محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس چند سالی است که فوتبال را کنار گذاشته و در حال حاضر مربی تیم پارس جنوبی جم است. برای دقایقی با او همکلام شدیم.

آن‌طور که در خبر‌ها آمده بود پارس جنوبی یکی از تیم‌هایی است که خواهان لغو مسابقات لیگ برتر شده بود، درست است؟
من در جریان این مسائل نیستم و اصلاً چیزی در این خصوص نشنیدم. آن‌طور که به ما گفتند فکر می‌کنم قرار است از اوایل خرداد بازی‌های لیگ آغاز شود. مگر اینکه این تاریخ تغییر کند که من در جریان نیستم.

تو سابقه کار با یحیی گل‌محمدی را داری، فکر می‌کنی او در پرسپولیس موفق شود؟
یحیی مربی جوان و خوشفکری است و سابقه خوبی در لیگ برتر دارد. کارنامه او نشان می‌دهد که مربی توانمندی است و قطعاً می‌تواند در تیمی مثل پرسپولیس موفق شود. ضمن اینکه گل‌محمدی از جنس پرسپولیس است و فضای کار در این تیم را به خوبی می‌شناسد.

پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم قهرمان شود؟
من فکر می‌کنم قطعاً این اتفاق در پایان فصل رخ می‌دهد. پرسپولیس در چند فصل اخیر بهترین تیم ایران بوده و در این فصل هم با وجود تغییرات در کادر فنی و رفتن برانکو باز هم نتایج بسیار خوبی گرفته و ١٠ امتیاز با تیم‌های مدعی فاصله دارد. به همین دلیل تجربه‌ام می‌گرید پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود. انصافاً هم نگاه کنیم پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید و امیدوارم این اتفاق بیفتد و دل هواداران شاد شود.

ولی استقلالی‌ها معتقدند می‌توانند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند!
استقلال تیم پرطرفدار و قابل احترامی است ولی با توجه به شرایط جدول و اختلاف زیادی که پرسپولیس به وجود آورده به نظرم نمی‌توانند این کار را بکنند و حریف پرسپولیس نمی‌شوند.

به نظرت بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی است؟
وقتی تیمی با اقتدار صدرنشین است یعنی همه بازیکنان خوب کار کردند و بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش گذاشتند. به همین دلیل نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

در روز‌های اخیر زمزمه‌های جدایی چند بازیکن مثل شجاع، ترابی، علیپور و بشار شنیده می‌شود. به نظرت با رفتن این‌ها پرسپولیس متضرر نخواهد شد؟
همه این بازیکنانی که نام بردید جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس هستند و تأثیر زیادی در تیم‌شان دارند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که آن‌ها بمانند ولی اگر کسی از پرسپولیس جدا شد، قطعاً کادر فنی جایگزین مناسبی برایش در نظر می‌گیرد. پرسپولیس متکی به یک یا دو بازیکن نیست، چون خیلی بزرگ است و شما دیدید طی سالیان قبل بازیکنان زیادی آمدند و رفتند ولی تنها چیزی که می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=61655

ثبت نظر

-