سیتیزن‌ها در فکر جانشین پپ

  • کد خبر : 5964
  • 27 بهمن 1398 - 13:23
سیتیزن‌ها در فکر جانشین پپ

به گزارش نیوز، پس از اینکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا از حضور در دو دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد، شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه پپ گواردیولا با این شرایط در پایان فصل جاری این تیم انگلیسی را ترک و راهی یوونتوس خواهد شد، این در حالی است که او هنوز یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد.

نشریه «تلگراف» انگلیس، اکنون خبر می‌دهد، پپ گواردیولا تا پیش از پایان فصل جاری وضعیت موجود در باشگاه منچسترسیتی را پس از نتیجه اعتراض این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بررسی خواهد کرد، این در حالی است که مدیران باشگاه منچسترسیتی هم مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین تاتنهام و برندان راجرز، سرمربی کنونی لسترسیتی را به عنوان گزینه‌های جانشینی گواردیولا در نظر دارند تا در صورت جدایی این سرمربی اسپانیایی، یکی از آن‌ها را به عنوان سرمربی جدید منچستر‌سیتی انتخاب کنند.

مسئولان باشگاه منچسترسیتی روز گذشته (شنبه) با کادر فنی و بازیکنان این تیم نشستی اضطراری در مورد اتفاق اخیر و محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده‌اند. منچسترسیتی ۱۰ روز فرصت دارد تا درخواست فرجام‌خواهی حکم صادره از سوی یوفا را به دادگاه CAS تسلیم کند که نتیجه آن می‌تواند نقش مهمی در ماندن یا جدایی پپ از منچسترسیتی ایفا کند.

عدم حضور سیتیزن‌ها در دو فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه انگلیسی گران تمام خواهد شد و در کنار احتمال از دست دادن ستاره‌هایش، رقمی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون پوند درآمد بابت حق پخش تلویزیونی و سایر درآمد‌های تجاری از دست خواهد داد.

گواردیولای ۴۹ ساله که از سال ۲۰۱۶ هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد، تاکنون با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=5964

ثبت نظر

-