درخواست از رئیس‌جمهور برای لغو لیگ برتر

  • کد خبر : 58442
  • 15 اردیبهشت 1399 - 3:40
درخواست از رئیس‌جمهور برای لغو لیگ برتر

به گزارش نیوز، پس از آن‌که رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که اماکن ورزشی با شرایط خاص باز خواهند شد گفته شد که مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. موضوعی که واکنش برخی از باشگاه‌های لیگ برتری از جمله نساجی و تراکتور را به همراه داشت. گفته می‌شود چهارده تیم لیگ برتری خواهان تعطیلی مسابقات هستند.

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم فوتبال نساجی نیز در این رابطه گفت: من خواهش می‌کنم از رئیس جمهور و وزیرورزش که به این مساله ورود کنند تا بازی‌های لیگ تعطیل شود. شاید خیلی از بازیکنان فوتبال ندانند که اگر کرونا بگیرند دیگر نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. این بیماری به ریه آسیب می‌زند که می‌تواند باعث تمام شدن فوتبال هرکدام از ما شود. فوتبال با فاصله گذاری امکان پذیر نیست و من از آقای رئیس جمهور خواهش می‌کنم که به این مساله ورود کنند. لیگ تمام شود چرا که سلامت آدم‌ها مهم‌تر از قهرمانی یا سقوط یک تیم است. اگر بازیکنی کرونا بگیرد نمی‌تواند فوتبال بازی کند. ضمن اینکه آن‌ها می‌توانند این بیماری را به خانواده هایشان و همبازیانشان منتقل کنند. من از همه بازیکنان می‌خواهم که به خاطر سلامت خودشان و خانواده هایشان در این رابطه مصاحبه کنند.

نظری ادامه داد: آقای رئیس جمهور لطفا لیگ را تعطیل کنید. شرایط کشور به خاطر بیماری بحرانی است، از طرفی بازیکنان دو ماه است که تمرین نکرده اند و بدن‌ها کاملا ناآماده است. یک بازیکن چطوری در سه هفته برای مسابقه می‌تواند آماده شود؟ بهترین و حرفه ای‌ترین بازیکنان جهان از نظر بدنی کم می‌آورند. این باعث مصدومیت بازیکن‌ها می‌شود. من خودم مصدومیت را چشیده ام و یک سال و نیم بازی نکردم. الان همه باید دست به دست هم بدهند تا بهترین تصمیم که همان تعطیلی لیگ است گرفته شود.

او دراین رابطه که برخی بازیکنان به خاطر دستمزدهایشان مایل هستند که بازی‌ها برگزار شود گفت: مطمئن باشید بازیکنان با باشگاه‌ها تعامل خواهند کرد. من فکر کنم همه بازیکنان الان بحرانی بودن شرایط را درک کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=58442

ثبت نظر

-