قهرمان کشتی، مخالف تعویق المپیک

  • کد خبر : 56173
  • 12 اردیبهشت 1399 - 16:44
قهرمان کشتی، مخالف تعویق المپیک

به گزارش نیوز و روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی، فرنگی‌کار تیم ملی و دارنده ۲ مدال برنز جهان و مدال طلای بازی های آسیایی درباره روند آماده سازی‌اش گفت: هم اکنون در شهر شیراز با برادرم محمدرضا تمرین می‌کنم و در یکی دو تا سالن که برای دوستان است، با حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی تمرین انجام می‌دهیم. البته بلاتکلیفی خیلی اذیت‌کننده است و اگر برنامه‌ها مشخص نشود انگیزه را از بین می‌برد.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش المپیک سال آینده برگزار می‌شود گفت: امیدوارم المپیک سال آینده برگزار شود و زحمات و سختی‌هایی که در این مدت کشیده‌ایم و این همه صبری که کرده ایم، به هدر نرود چرا که تنها انگیزه ما برگزاری این مسابقات است.

گرایی درباره برنامه‌هایش برای اوقات فراغتش اظهار کرد: زیاد از منزل بیرون نمی‌روم و سعی می‌کنم در کنار خانواده‌ام باشم، علاوه بر فعالیت‌های ورزشی کارهای دیگر برای گذران اوقات فراغت از جمله بازی‌های کامپیوتری و خواندن کتاب و رمان انجام می دهم. فرصتی به دست آمده که بتوانم در کنار خانواده باشم و قطعا اینکه در حضور عزیزانمان باشیم به ما روحیه می‌دهد و خوشخبتانه از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب هستم. در این چند سال حضور مکرر در اردوها خیلی سخت بود و شاید تا ۴۰ روز هم در اردو مانده بودم و فرصتی خوبی شد که از شرایط سخت تمرینات کمی دور باشیم تا به امید خدا با از بین رفتن ویروس کرونا و مهیا شدن شرایط بتوانیم با انگیزه‌ی بیشتر به اردوها و تمرینات باز گردیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=56173

ثبت نظر

-