آرزوی جالب مربی اخراجی تاتنهام

  • کد خبر : 55228
  • 11 اردیبهشت 1399 - 13:41
آرزوی جالب مربی اخراجی تاتنهام

به گزارش نیوز، مائوریسیو پوچتینو که در اوایل فصل جاری و در ماه نوامبر از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تاتنهام اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد، می‌گوید دوست دارد روزی به تاتنهام بازگردد و با این تیم قهرمانی را تجربه کند.
سرمربی پیشین اسپانیول از سال ۲۰۱۴ هدایت اسپرز را بر عهده داشت و به وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این سرمربیگری آرژانتینی، یکبار نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم فصل را به پایان برد. تاتنهام همچنین در دوران این سرمربی برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل ۱۹-۲۰۱۸) رسید.

پوچتینو که اخیراً شایعه شد در صورتی که ولیعهد عربستان بتواند باشگاه نیوکاسل را بخرد، این سرمربی آرژانتینی را برای سرمربیگری این تیم انگلیسی در نظر دارد، در گفت‌وکو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت»، گفت: من ماجراجویی فوق‌العاده‌ای با تاتنهام داشتم که آنطور که می‌خواستم به پایان نرسید، اما عمیقاً در سینه‌ام، در روحم و در قلبم اطمینان دارم که روزی دوباره مسیر من و تاتنهام با هم یکی خواهد شد. از روزی که تاتنهام را ترک کردم، رویایم بازگشت به این تیم برای تمام کردن کاری است که نیمه‌تمام ماند.

وی افزود: ما در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به کسب جام‌های قهرمانی خیلی نزدیک بودیم، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدیم و حالا به دنبال ادامه دوران مربیگری‌ام هستم و برای پروژه بعدی بسیار باانگیزه هستم. با این حال عمیقاً دوست دارم روزی به تاتنهام بازگردم، چون تاتنهام باشگاهی خاص است و هوادارانش هم فوق‌العاده خاص هستند.
سرمربی پیشین اسپانیول ادامه داد: شاید ۵ سال بعد، شاید هم ۱۰ سال بعد به تاتنهام بازگشتم. ایده‌ام این است که می‌خواهم پیش از مرگم دوباره هدایت تاتنهام را برعهده بگیرم و با این تیم برای کسب عناوین قهرمانی تلاش کنم، چون احساس می‌کنم می‌توانم با تاتنهام یک قهرمانی به دست بیاورم.

پوچتینوی ۴۸ ساله در پایان خاطرنشان کرد: هواداران فوق‌العاده هستند و عشقی که ما از آن‌ها گرفتیم، خارق‌العاده بود و به همین خاطر فرصت خوبی خواهد بود اگر بتوانیم پاسخ عشقی که آن‌ها از روز اول به ما ورزیدند را بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=55228

ثبت نظر

-