در صورت بازگشایی مدارس اعتصاب سراسری خواهیم کرد

  • کد خبر : 54710
  • 10 اردیبهشت 1399 - 22:05
در صورت بازگشایی مدارس اعتصاب سراسری خواهیم کرد

بزرگترین اتحادیه معلمان آمریکا:

نیوز: بزرگترین اتحادیه معلمان آمریکا اعلام کرد در صورتی که مدارس این کشور پیش از ایجاد شرایط احتیاطی لازم بازگشایی شوند، فراخوان اعتصاب و اعتراض سراسری خواهد داد.

به گزارش نیوز به نقل از فارس؛ «رندی واینگارتن» رئیس «فدراسیون معلمان آمریکا» به «پالتیکو» گفت اگر مدارس بدون اتخاذ تدابیر ایمنی کافی بازگشایی شوند، «شما قتل خونین را فریاد می‌زنید و هر کاری از شما برآید انجام خواهید داد… از بلندگوهای عمومی خود استفاده کنید.»

G0c3H6mQPzen

یکی از اعضای انجمن ملی آموزش و پرورش هم گفت معلم‌ها بعد از سالها اعتصاب برای بودجه بیشتر، متحد شده‌اند. او همچنین درباره کمبود معلم در کارگروه ویژه بازگشایی در کاخ سفید ابراز نگرانی کرد.

وی گفت: «اینها تاجر و به دنبال چگونگی برگرداندن کارگران بر سر کار هستند. در بینشان یک معلم نیست تا به آنها بگوید که نمی‌توانید در یک کلاس فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید.» او تاکید کرد که بازگشت به آموزش حضوری باید زمانی آغاز شود که کارشناسان آن را ایمن بدانند.

گرچه اکثر فرمانداران در آمریکا مدارس را در باقی سال تحصیلی تعطیل اعلام کرده‌اند و در برنامه بازگشایی مشاغل و خدمات، بازگشایی مدارس لحاظ نشده است، گفته می‌شود «دونالد ترامپ» از تعدادی از فرمانداران خواسته مدارس را هم باز کنند. بنابر دستورالعمل‌های فدرال، اگر روند ابتلا در یک ماه نزولی بود، فرمانداران اختیار بازگشایی مدارس را دارند.

گروه وابسته به فدراسیون معلمان آمریکا پیش از این درخواستی رسمی را برای اتخاذ معیارهایی مثل آزمایش گسترده، وسایل محافظتی، لوازم کنترل دمای بدن و ردیابی سابقه، قبل از بازگشایی مدارس ارائه کرده بود.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=54710

ثبت نظر

-