فرشید اسماعیلی مستحق این جو نیست

  • کد خبر : 49828
  • 06 اردیبهشت 1399 - 6:32
فرشید اسماعیلی مستحق این جو نیست

به گزارش نیوز، صالح مصطفوی، مربی استقلال درباره شرایط این روز‌های آبی پوشان پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: امکان ندارد تیم را مثل مسابقات هفته هفتم یا هشتم لیگ که بدن‌ها برای مسابقات در شرایط ایده‌آل است، آماده کرد. ما حداقل برای اینکه وضعیت جسمانی بازیکنان را به حالت عادی یعنی مثل هفته‌های اول لیگ برتر برسانیم، به حداقل ۲۱ روز نیاز داریم. سازمان لیگ هم قول داده بود که قبل از شروع مسابقات ۳ هفته فرصت لازم را به ما بدهد و هنوز در این رابطه هیچ چیز رسمی به ما اعلام نشده است.

او ادامه داد: ما در حال حاضر تمرینات را به صورت انفرادی جلو می‌بریم. بازیکنانی که دسترسی به دوچرخه و تردمیل یا فضای باز دارند، به کمک GPS، اطلاعات تمرینی آن را مورد بررسی قرار داده می‌شود. تمرینی که انجام می‌شود هماهنگ است، اما همزمان نیست تا بازیکنان حداقل آمادگی لازم را داشته باشند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای فشرده‌تر شدن تمرین‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در دنیای ورزش برنامه‌ای وجود ندارد که در ۱۵ روز بتوان یک تیم را از آخرین بازی که ۳ ماه از آن گذشته است، به آمادگی ایده‌آل رساند.

مصطفوی افزود: در حال حاضر هر کشوری که بخواهد مسابقات خود را شروع کند، کیفیت پایینی خواهد داشت. من فکر می‌کنم آمار مصدومیت‌ها بالا خواهد رفت و باید در یک زمان حداقل ۳ هفته‌ای ریسک این بازیکنان را برای مصدومیت پایین آورد، اما ایده آل این فرصت ۸ هفته است تا شک و شبهه‌ای در این مساله پیش نیاید.

او در مورد شرایط این روز‌های استقلال و درباره اتفاقاتی که برای فرشید اسماعیلی پیش آمده است تاکید کرد: من راجع به این مسائل فعلا صحبتی نمی‌کنم، اما نکته‌ای که می‌توانم بگویم این است که فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که برای استقلال زحمت کشیده است. او برای تیم، اعضای کادر فنی و پیراهن استقلال دلسوز است و کار‌های بیش از یک بازیکن استقلال انجام داده و مستحق جوی که در حال حاضر برابر او ایجاد شده، نیست.

مربی استقلال در پایان درباره برگزاری یا برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: گفت: نظر من این است که اگر برگزاری بازی‌ها سلامتی بازیکنان داوران و کادرفنی را به خطر بیندازد، بهتر است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود. جان یک نفر از هزاران بازی و هزاران جام ارزشش بیشتر است. سلامتی تک تک اهالی ورزش و مردم عزیز قطعا به برگزاری بازی‌ها اولویت دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=49828

ثبت نظر

-