سکوت انصاری‌فرد و مغفول ماندن پرونده‌های جنجالی

  • کد خبر : 48694
  • 04 اردیبهشت 1399 - 20:13
سکوت انصاری‌فرد و مغفول ماندن پرونده‌های جنجالی

به گزارش نیوز، محمدحسن انصاری‌فرد پس از استعفای جنجالی از فعالیت در باشگاه پرسپولیس، تلاش زیادی داشت تا در برنامه‌های ورزشی صداوسیما در مورد آنچه بر سرش آمد تا استعفا کند، به صحبت بپردازد، اما این اجازه به او داده نشد. در واقع دو برنامه مهم تلویزیونی نتوانستند مجوز حضور انصاری‌فرد را دریافت کنند و از این رو، او روزه سکوت گرفت. سیاستی که همچنان ادامه دارد و مدیرعامل پیشین باشگاه را به فردی کاملاً خنثی تبدیل کرده است. این یک تصمیم شخصی از سوی انصاری‌فرد بود، اما او با سکوت خود، تمام راز‌های دوران مدیریتش را پنهان گذاشته است.

انصاری‌فرد که مسئول اول باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد‌ها بود، می‌تواند در مورد سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره صحبت کرده و ذهن هواداران پرسپولیس را نسبت به آینده این باشگاه روشن سازد، اما او از این کار، طفره می‌رود و انگار علاقه‌ای به این موضوع نشان نمی‌دهد. هافبک اسبق پرسپولیس از دسترس خارج شده و حتی جوابگوی تماس دوستان نزدیک و رسانه‌های حامی خود هم نیست. در سوی دیگر عده‌ای بر این عقیده‌اند که دلیل استعفای انصاری‌فرد این بود که وزیر ورزش از او مقابل اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت نکرد. مشخص نیست وزیر در آن زمان باید چه حمایتی از انصاری‌فرد انجام می‌داد که او را راضی به ماندن کند.

بدون تردید اگر انصاری‌فرد روزه سکوت خود را بشکند، حرف‌هایی به زبان می‌آورد که راز‌های باشگاه پرسپولیس را برملا می‌کند و همگان متوجه شرایط پرسپولیس و اتهاماتی می‌شوند که از سوی هیئت‌مدیره به او وارد شده است.

اتفاق عجیب‌تر را مهرداد هاشمی در برنامه فوتبال برتر رقم زد. این عضو هیئت‌مدیره به صورت واضح عنوان کرد باشگاه پرسپولیس یک شرکت دولتی است و قراردادهایش باید طبق اساسنامه جاری شرکت‌ها باشد. به این معنا که در اساسنامه عنوان شده برای هر قرارداد، امضای مدیرعامل و حداقل یک عضو هیئت‌مدیره نیاز است و به همین علت، هر قراردادی که فقط امضای مدیرعامل وقت در آن دیده می‌شود، فاقد اعتبار است. اگر باشگاه پرسپولیس چنین کاری کرده، غیرقانونی بوده و اگر طرف دوم قرارداد که بدون تردید خارج از باشگاه هستند، دست به چنین اقدامی زده باشند، باید مورد پیگرد قضایی قرار بگیرند. همین شرایط عجیب و پیچیده باعث سکوت بیشتر انصاری‌فرد شده و او دقیقاً نمی‌داند بهترین تصمیم چیست. فعلاً سکوت کرده تا شاید وضعیت در آینده بهتر از این شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48694

ثبت نظر

-