دستگیری سارق چاقوکش در گنبد

  • کد خبر : 48498
  • 04 اردیبهشت 1399 - 15:57
دستگیری سارق چاقوکش در گنبد

به گزارش نیوز، دستگیری سارق ۶ خودرو و عامل چاقوکشی در گنبدکاووس، کشف ۶۵۱ دستگاه‌ استخراج ارز دیجیتال در گرگان و ۲۳ تن چوب قاچاق در کردکوی از مهمترین اخبار انتظامی روز پنجشنبه گلستان است.

  دستگیری سارق ۶ خودرو در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات آن در این شهرستان، ماموران با انجام اقدامات تخصصی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته مستقر در اطراف محل وقوع سرقت‌ها موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شدند و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف سارقان گنبدی به ۲۱ فقره سرقت

سردار روح‌الامین قاسمی افزود: سارق در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت خودرو و ۲۱ فقره سرقت قطعات خودرو در گنبدکاووس اعتراف کرد.

وی گفت: همچنین ماموران انتظامی گرگان موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک کارگاه در شهرک صنعتی این شهرستان شدند که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل ۶۵۱ عدد ماینر به ارزش بیش از ۶۵ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: مالک این کارگاه قبل از حضور پلیس از محل متواری شد.

دستگیری چاقوکش در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: عامل چاقوکشی که منجر به مجروحیت یکی از کارگران ساختمانی شده بود حین عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: متهم که انگیزه خود از چاقوکشی را اختلافات قبلی اعلام کرده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته در چندین نقطه آلوده و پاتوق خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۱۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

کشف محموله افیونی در گنبدکاووس

ماموران در بازرسی از محل ۶ کیلو و ۳۰۸ گرم تریاک کشف کردند.

وی اظهارداشت: ماموران انتظامی با اجرای گشت‌ مشترک در بازدید از اصناف، ۲ هزار و ۷۲۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق و تقلبی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را کشف و ۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کردکوی گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری چوب قاچاق شدند و در بازرسی از محل ۲۳ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48498

ثبت نظر

-