کشف محموله افیونی در شهریار

  • کد خبر : 48451
  • 04 اردیبهشت 1399 - 15:05
کشف محموله افیونی در شهریار

به گزارش نیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی در “شهریار” با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۳۷ کیلو حشیش کشف شد.

دستگیری سوداگران مرگ در شهریار

سرهنگ “عبدالوهاب حسنوند” عنوان کرد: خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای تهران مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و در مخفیگاهش در شهرستان “شهریار” پنهان کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر محموله را در مخفیگاهش در شهرستان “شهریار” دپو کرده است تا در فرصت مناسبی به شهر تهران منتقل و توزیع کند.

دستبند پلیس شهریار به دستان قاچاقچیان مخدر

این مقام پلیسی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

مخفیگاه افیونی ها در شهریار لو رفت

این مقام پلیسی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به “شهریار” تهران اعزام و موفق شدند با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب تهران مخفیگاه متهم را در این شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه وی ادامه داشت تا اینکه ماموران با حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را در یک عملیات مشترک دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم ۱۳۷ کیلو حشیش کشف شد، گفت: وی در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48451

ثبت نظر

-