پایان همکاری با مدیرعامل بعد از ۲۰ سال

  • کد خبر : 48338
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:10
پایان همکاری با مدیرعامل بعد از ۲۰ سال

به گزارش نیوز،  حاصل ۱۳ سال مالکیت مایک اشلی در سنت جیمز پارک چیزی نبود که هواداران نیوکاسل را راضی کند. خانم آماندا استاولی با جلب رضایت بن سلمان توانست مایک اشلی را راضی کند تا روی قیمت ۳۰۰ میلیون پوندی به توافق برسند. حالا این بن سلمان است که با کمک آماندا کانیوزن قدیمی را مرخص و مهره‌های خودش را روی کار می‌گذارد.

اخراج مدیرعامل بعد از ۲۰ سال
بعد از اینکه مشخص شد ناصر الرومانی که عضو ارشد شرکت آرامکو بزرگترین کمپانی توید نفت دنیاست می‌خواهد به کادر مدیریتی باشگاه نیوکاسل اضافه شود، حالا خانه‌تکانی دیگری در باشگاه صورت گرفته است. بن سلمان پس از مشورت با آماندا تصمیم گرفت لی چارنلی مدیرعامل باشگاه را نیز مرخص کند. اتفاقی که نمی‌شد به این زودی آن را پیش‌بینی کرد. برای تغییر و تحولات مدیریتی شاید رسم بر این بود تا پایان فصل صبر کنند، اما بن سلمان با این تصمیم نشان داد خون یک مدیر کم صبر و طاقت عربستانی در رگ‌هایش می‌جوشد.

چارنلی آدم اشلی
چارنلی از آن دسته مدیر‌هایی بود که سلسله مراتب را در این باشگاه به خوبی طی کرد. او کارش را در این باشگاه به عنوان منشی شروع کرد و رفته رفته ترفیع رتبه گرفت و به صندلی مدیرعاملی تکیه زد. حالا بعد از گذشت ۲۰ سال چارنلی باید همه دسترنج و تلاش خود در نیوکاسل را زیر بغل بگذارد و به سمت در خروج هدایت شود. جالب اینجاست هواداران نیوکاسل از این تصمیم ناراحت نیستند چراکه اعتقاد دارند چارنلی آدم اشلی و مطیع همیشگی فرمان او بود.

رابط مدیرعامل و مربی
در باشگاه‌هایی که یک فرد به عنوان مالک حضور دارد وجود مدیرعامل بیشتر به ماشینی برای امضا و اطاعت از دستورات مالک تشبیه می‌شود. درست مثل نیوکاسل که چارنلی همین کار را انجام می‌داد. البته چارنلی به خوبی نقش رابط بین مربی و مدیرعامل را ایفا می‌کرد و همیشه مشکلات دوطرف از زبان او به عنوان پیغام به دیگری می‌رسید. به طور مثال هندل کردن اوضاع بین اشلی و بنیتس مربی سابق باشگاه به عهده چارنلی بود. چارنلی ۴۲ ساله وظایف روزانه باشگاه را هم پیگیری می‌کرد و حالا با رفتن او باید دید چه کسی جایگزینش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=48338

ثبت نظر

-