گلر استقلال: سریال پایتخت اشکم را درآورد!

  • کد خبر : 47532
  • 03 اردیبهشت 1399 - 13:05
گلر استقلال: سریال پایتخت اشکم را درآورد!

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ حسین پورحمیدی دروازه‌بان دوم تیم استقلال از شرایط این روز‌های خود در قرنطینه خانگی گفت و اینکه تا چه اندازه حوصله‌اش در روز‌های بدون فوتبال سر رفته است. با او درباره سریال پایتخت و اتفاقات مربوط به بهتاش فریبا نیز صحبت کردیم.

هنوز در خوزستان هستی یا به تهران برگشتی؟
درست زمانی که قصد داشتم به تهران برگردم همه راه‌ها را بستند و به همین خاطر مجبور شدم در نزدیکی اهواز و در همان روستای خودمان بمانم. فکر می‌کنم به زودی راه‌ها باز می‌شود و بتوانم به تهران برگردم.

در صدایت غم خاصی حس می‌شود! مشکلی پیش آمده؟
نه! شکرِ خدا مشکلی نیست فقط از این وضعیت خسته شده‌ام و راحت بگویم حوصله‌ام به شدت سر رفته است.

با فرهاد مجیدی ارتباط داری؟
با آقافرهاد که نه! اما در گروه تیم عضو هستم و هر روز برنامه تمرینات آنلاین را از آنجا برمی‌دارم و طبق همان‌ها کارم را انجام می‌دهم.

چه تمریناتی انجام می‌دهی؟
کار‌های مربوط به چابکی و برنامه‌های عضلانی با وزنه و…

وضعیت بدنی‌ات چطور است؟ هنوز با برادرت تمرین می‌کنی؟
شرایط بدنی‌ام خوب است. صبح و عصر تمرین می‌کنم. البته به صورت انفرادی، برادرم دو هفته پیش به انزلی برگشت تا تمریناتش را در همان جا انجام بدهد و آماده بازگشت به تیم ملوان شود.

چقدر به تمرینات این روز‌ها در خانه اهمیت می‌دهی؟
خیلی زیاد! قطعاً این را می‌دانم که اگر بخواهم تمرینات را سَرسَری بگیرم و جدی کار نکنم قبل از هر کس خودم ضرر می‌کنم. ما فوتبالیست‌ها داریم از بدنمان نان درمی‌آوریم. اگر قرار باشد بدنمان را آماده نگه نداریم، خیلی زود از سطح اول فوتبال دور می‌شویم و کارمان تمام است.

اخبار فوتبال را پیگیری می‌کنی؟
بله هر روز دنبال می‌کنم و هر روز بیشتر از قبل افسوس می‌خورم که چرا این ویروس لعنتی از بین نمی‌رود تا دوباره فوتبال و مسابقات را از سر بگیریم. شرایط واقعاً خسته‌کننده شده و دل همه بچه‌های فوتبالیست برای بازی کردن تنگ است. باور کنید هر لحظه منتظرم تا در گوشی خبر کشف واکسن کرونا را ببینم، حتی بیشتر از پیامک واریز پول به حسابم (خنده).

این را پای بدشانسی خودت نمی‌گذاری که در سال اول حضور در استقلال به چنین وضعیتی دچار شدی در حالی که می‌توانستی بهترین پیشرفت را در همین سال اول داشته باشی؟
خدا بزرگ است! مهم سلامتی و جان انسان‌هاست. بعد‌ها فرصت برای فوتبال بازی کردن زیاد است.

اوقات فراغتت را در خانه چطور سپری می‌کنی؟
سعی می‌کنم بیشتر وقتم را با تمرین کردن سپری کنم. یعنی زمانی که بلند می‌شوم تا تمرین کنم بهترین اوقات روزم است. در سایر اوقات فیلم می‌بینم. کتاب می‌خوانم یا سرم را با گوشی تلفن همراه گرم می‌کنم. جایی که ما هستیم خلوت است و اصلاً بیرون هم نمی‌روم. به همین خاطر سکوت عجیبی در این منطقه حکمفرماست که در درازمدت قطعاً روی روحیه هر کسی تأثیر منفی می‌گذارد.

با این حساب از ویروس کرونا به شدت متنفری! اگر او را ببینی یک شوت محکم می‌زنی تا به آسمان برود؟
اگر ویروس کرونا را به من بدهند شوتش نمی‌کنم. در دستانم له‎اش خواهم کرد طوری که از بین برود. اگر شوتش کنم باز جای دیگری به زمین می‌افتد و مردم را گرفتار می‌کند. قطعاً با یک مشت له‎اش می‌کنم. از آن مشت‌هایی که با آن توپ را روی هوا دفع می‌کنم.

سریال پایتخت و بهتاش فریبا دروازه‌بان چهارم نساجی را هم می‌دیدی؟
بله! عالی بود! اتفاقاً حضور بهتاش فریبا باعث شده بود این سریال قشنگ‌تر از همیشه شود.

یادت هست در یک قسمت از سریال، درباره قرارداد جدیدش با نساجی به خانواده اش خبر می‌داد؟
بله! اتفاقاً آن شب کنار خانواده بودم و درست به یاد خودم و خانواده‌ام افتادم که چقدر بعد از دریافت پیشنهاد استقلال خوشحال شده بودیم. حین تماشای سریال بغض گلویم را گرفته بود و اشکم درآمد.

آن شب که چنین پیشنهادی را دریافت کردی در خانه تان چه اتفاقی افتاد؟
مادرم کیف می‌کرد، کیف! همه خوشحال بودند! خودم خیلی کیف می‌کردم. به خاطر همین در سریال پایتخت می‌توانستم احساس کنم خانواده بهتاش چقدر خوشحال هستند.

در قسمت پایانی، بهتاش پیشنهاد پاناتینایکوس را دریافت کرد. فکر می‌کنی چنین اتفاقی برای تو هم بیفتد؟
ان‌شاالله که می‌افتد. ان‌شا‌الله برای من و سیدحسین باهم می‌افتد و هر دو باهم راهی اروپا می‌شویم.

آن وقت تکلیف استقلال چه می‌شود؟
البته اولویت با استقلال است. هر زمان مرا در استقلال نخواستند آن وقت تیمم را عوض می‌کنم. من از بچگی عاشق استقلال بودم و حالا هم بودن در این تیم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

احمد سعادتمند مدیر‌عامل جدید تان را می‌شناسی؟
نه! هیچ شناختی از او ندارم فقط خبرش را شنیدم و دعا می‌کنم در کارش موفق باشد و کار‌های باشگاه را به خوبی و درست پیش ببرد.

در ایام خانه‌نشینی وزن اضافه کردی؟
اتفاقاً برعکس! دارم خودم را لاغر می‌کنم.

چرا! مگر اضافه وزن داشتی؟
نه! ولی خب به این دلیل که تمرین درست حسابی نمی‌کنیم باید مراقب باشم وزنم بالا نرود. به همین خاطر سعی کردم با کم‌خوری وزنم را تا حدودی پایین بیاورم و در شرایط مطلوب باقی بمانم.

حرفی هست که بخواهی بزنی؟
از صمیم قلب دعا می‌کنم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود و مردم بار دیگر به زندگی عادی برگردند. البته دوست دارم از این طریق به جامعه پزشکی و همه پرستاران هم خسته‌نباشید بگویم، چون وقتی تصاویر آن‌ها را می‌بینم که از بس ماسک می‌زنند صورتشان زخم شده، دلم به حالشان می‌سوزد! خدا ان‌شا‌ءا… کمکشان کند تا هرچه زودتر از این وضعیت رهایی پیدا کنند. امیدوارم دانشمندان به زودی واکسن کرونا را کشف کنند تا آن‌ها هم یک نفس راحت بکشند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=47532

ثبت نظر

-