راز فریادهای کمک یک زن در جنگل های رامسر

  • کد خبر : 46921
  • 02 اردیبهشت 1399 - 14:42
راز فریادهای کمک یک زن در جنگل های رامسر

به گزارش نیوز ، رئیس جمعیت هلال احمر رامسر از نجات یافتن بانوی ۷۵ ساله‌ای خبر داد که به دلیل بیماری آلزایمر در جنگل‌های منطقه گمشده بود.

هاتف باقر سلیمی گفت : این بانوی مسن شب گذشته پس از ۱۸ ساعت جست و جو توسط نیروهای هلال احمر ، بسیج و مردم محلی در منطقه گاورمک پیدا شد.

وی افزود که این بانوی دارای بیماری آلزایمر روز یکشنبه هنگامی که از خانه اش خارج شد و مسیر کوتاهی را طی کرد ، برای برگشت دچار ناتوانی در تشخیص مسیر و راهی جنگل شد.

وی با بیان اینکه این خانم ساکن روستای میانلات شهرستان رامسر است ، گفت :‌ وی مسیر پنج کیلومتری روستای میانلات تا منطقه گاورمک را طی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامسر افزود که پس از مفقودی این خانم ٰ اعضای خانواده به همراه نیروهای مردمی موفق به یافتن وی نشدند که در نتیجه یکشنبه شب مفقودی این خانم به هلال احمر اطلاع داده می شود.

سلیمی گفت : پس از اطلاع شبانه هلال احمر از مفقودی این خانم ،‌ عملیات جست و جو با حضور ۱۲ نیروی جمعیت از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه با همراهی جمعی از نیروهای محلی آغاز شد و در نهایت شب گذشته این خانم در سلامت کامل در منطقه گاو رمک پیدا شد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=46921

ثبت نظر

-