عکس| بازگشت با جت برای شروع دوباره تمرینات

  • کد خبر : 46187
  • 01 اردیبهشت 1399 - 16:14
عکس| بازگشت با جت برای شروع دوباره تمرینات

به گزارش نیوز، چند روزی است زمزمه از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های ورزشی در ایتالیا از اواسط هفته جاری شنیده می‌شود و برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که حداکثر تا چهارم می (۱۵ اردیبهشت) این اتفاق رخ خواهد داد. به همین دلیل چند باشگاه ایتالیایی که بیشترین تعداد بازیکن خارجی را دارند، در ابتدای این هفته بازیکنان غیرایتالیایی‌شان که این کشور را به خاطر قرنطینه ترک کرده بودند، فراخوانده‌اند. یکی از این بازیکنان هم میرالم پیانیچ، هافبک تیم فوتبال یوونتوس است که به ایتالیا برگشت تا آماده از سر گرفتن تمرینات شود.
به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا، رقابت‌های سری A از اواسط ماه اسفند سال گذشته به حالت تعلیق درآمد و فدراسیون فوتبال ایتالیا هم اعلام کرده است تا زمانی که سلامت و امنیت تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تضمین نشود، این تعلیق ادامه خواهد داشت؛ بنابراین زمان دقیقی برای از سر گرفته شدن مسابقات اعلام نشده، اما فدراسیون امیدوار است که این اتفاق در اواخر ماه می‌رخ دهد. تمرینات تیم‌ها، اما ممکن است زودتر و تا دو هفته دیگر و پشت در‌های بسته آغاز شوند.
عکس| بازگشت با جت برای شروع دوباره تمرینات
پیانیچ یکی از چند ستاره یوونتوس مانند کریستیانو رونالدو، داگلاس کاستا، الکس ساندرو و دانیلو بود که در ابتدای شیوع کرونا در ایتالیا به کشورهای‌شان برگشتند. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با گذاشتن یک عکس از خود در کنار یک هواپیمای شخصی، نوشته است: «سر کار برمی‌گردیم»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=46187

ثبت نظر

-