فیلم تصادف زنجیره ای در محور بهبهان -رامهرمز/بیش از 40 مصدوم

  • کد خبر : 456953
  • 20 دی 1400 - 19:34
فیلم تصادف زنجیره ای در محور بهبهان -رامهرمز/بیش از 40 مصدوم

 نیوز: «مجتبی خالدی» اظهار داشت: یک مورد تصادف زنجیره ای امروز صبح (دوشنبه) در محور بهبهان – اهواز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. وی ادامه داد: بر اثر این تصادف زنجیره‌ای 40 تن مصدوم و 4 نفر فوت کردند.

کاهش دید رانندگان به دلیل مه آلود بودن جاده علت اصلی این تصادف اعلام شده است.بر اثر مه آلودگی در محور بهبهان -رامهرمز چندین خودرو بشدت باهم برخورد کردند.رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بهبهان : در این حادثه تاکنون سه نفر جان خود را از دست دادند.

یک مادر باردار بین مصدومان تصادف زنجیره‌ای در بهبهان-رامهرمز

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:بر اساس آخرین اطلاعات در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۳ نفر مصدوم شدندیکی از مصدومان این حادثه باردار بوده و احیای قلبی دو مصدوم نیز در حال انجام است.

خطای انسانی علت تصادف زنجیره ای در جاده بهبهان – اهواز بوده است

رئیس پلیس راه خوزستان:جاده بهبهان – اهواز صبح امروز شاهد پدیده مه غلیظ صبحگاهی بود اما با توجه به عریض بودن جاده و وجود علایم و تجهیزات ایمنی عامل اصلی این تصادف زنجیره ای سرعت بالای خودروها و بی احتیاطی رانندگان بوده است.

برخی خودروها که آسیب کمتری دیده اند از محل حادثه تخلیه شده اما خودروهایی که دچار خسارت زیاد شده به پارکینگ منتقل شدند.با پاکسازی محل حادثه جاده بهبهان – اهواز برای تردد خودروها بازگشایی شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456953

ثبت نظر

-