حراجی دارایی‌های مارادونا/اسطوره دنیای فوتبال

  • کد خبر : 456516
  • 29 آذر 1400 - 12:31
حراجی دارایی‌های مارادونا/اسطوره دنیای فوتبال

نیوز: حراجی دارایی‌های مارادونا، فرزندان مارادونا موافقت کردند که لوازم متعلق به او به حراج گذاشته شود.از متعلقات مارادونا که در حراجی خواهد بود می‌توان به ویلا، دو خودرو بی‌ام‌وی و کلکسیون سیگار‌های او اشاره کرد⁣.

قیمت پایه برای ویلای لوکسی که او برای والدینش خریده بود، ۹۰۰ هزار دلار تعیین شده است⁣.همچنین برای یکی از خودرو‌ها (بی‌ام‌وی ۷۵۰) به قیمت پایه ۲۲۵ هزار دلار ارزش گذاری شده است.

مصرف مواد مخدر و دیگر رسوایی های اخلاقی کم کم این اسطوره را به زوال کشاند هر چند او تا پایان عمر به فعالیت های خود در فوتبال ادامه داد.

آیا دیگو مارادونا خودکشی کرد؟ / پزشک مارادونا اعلام کرد

حراجی دارایی‌های مارادونا که ماه آینده در یک حراج به فروش می رسد که شامل دو اتومبیل و دو منزل مسکونی است.منابع دیگر خبر از این می دهند آیتم های حراج شامل چیزهای دیگری شامل پیراهن ها، جام ها و برخی دیگر از وسایل ورزشی اوست. حتی یک گیتار  و یک خودروی استیشن قدیمی هم بین اموال او قرار دارد.

مارادونا در سال های بین 1984 تا 1991 ثروتی 43 میلیون دلاری به دست آورد. برخی از خبرهای غیررسمی حاکی از آن است او با وجود ثروت نجومی که در گذشته داشت در هنگام مرگ فقط 100 هزار دلار پول نقد داشت.

مارادونا سال گذشته در پی حمله قلبی درگذشت.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456516

ثبت نظر

-