مانچینی: فوتبال، مرهم زخم مردم ایتالیاست

  • کد خبر : 45632
  • 31 فروردین 1399 - 22:47
مانچینی: فوتبال، مرهم زخم مردم ایتالیاست

مانچینی: فوتبال، مرهم زخم مردم ایتالیاست

به گزارش نیوز، تعطیلی فوتبال و ورزش در ایتالیا بیش از یک ماه به طول انجامیده و برنامه‌ها برای ادامه تمرینات از چهارم ماه مه در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود بازی‌ها نیز مابین ۲۷ تا ۳۱ مه آغاز شود.

مانچینی در این باره گفت: امیدوارم خیلی زود بتوانیم به روال عادی برگردیم و این روز‌ها تنها به یک خاطره وحشتناک تبدیل شود. احساس می‌کنم زمان تسهیل تدابیر برای بازگشت زندگی به روال عادی فرا رسیده باشد هرچند که این روال با آنچه به آن عادت داشتیم فرق داشته باشد. تعطیلی کسب و کار‌ها به زودی رکودی در مقیاس بزرگ را به همراه خواهد آورد و مردم از این شرایط خسته شده‌اند.

وی افزود: ورزش از ارزشی اجتماعی برخوردار است و به مردم نشاط بخشیده و در سطح روانشناختی به کشور کمک می‌کند. احساسات مثبت موثرند.

«ماسیمو چلینو» رییس باشگاه برشا به کووید-۱۹ مبتلا شده و مصرانه تاکید دارد که فصل ادامه پیدا نکند، اما مانچینی تاکید دارد که پروتکل‌های ارائه شده از سوی پزشکان می‌تواند برای فدراسیون فوتبال ایتالیا کارگر باشد.

وی گفت: به نظر من تماس در ورزش خطرناک نیست. می‌توانیم تعداد موارد مبتلا را تک به تک بشماریم به ویژه در سطح حرفه‌ای. زمین فوتبال هم وسعت زیادی دارد و برای تمرین هر بازیکن فضای کافی وجود دارد به ویژه در باشگاه‌هایی که برای تیم‌های خود چندین و چند زمین و مجموعه تمرینی دارند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد: بگذارید فوتبال را ادامه دهیم و خواهید دید که ورزش به کمک کشور خواهد آمد. به محضی که در خصوص امنیت بهداشتی و یا بهبودی ۵۰۰ بازیکن سری‌آ اطمینان حاصل و ثبات برقرار شود، آنگاه دیگر هیچ خطری وجود نخواهد داشت.

مانچینی برای تغییر در فهرست دیدار‌های فوتبال در رقابت‌های مختلف نیز پیشنهاد‌هایی داشت

وی در این باره اظهار داشت: اگر فصل تمام شد که البته امیدوارم این اتفاق رخ دهد، آنگاه بلافاصله باید تورنمنتی دیگر آغاز شود. نباید وقفه و تعطیلی کوتاهی وجود داشته باشد و مجموعه تیم‌ها برای پوشش تمام بازی‌ها باید تعداد نفرات بیشتری در اختیار داشته باشند. می‌توانیم از روسیه الگوبرداری کنیم، زیرا در این کشور ۱۰ روز بعد از تعیین تکلیف قهرمان، فصل جدید شروع می‌شود که البته واضح است در خلال آن یک تعطیلی زمستانی نیز جای خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=45632

ثبت نظر

-