عربستان در حال ساخت بزرگترین شهر صنعتی شناور جهان/فیلم

  • کد خبر : 456183
  • 20 آذر 1400 - 9:27
عربستان در حال ساخت بزرگترین شهر صنعتی شناور جهان/فیلم

نیوز: شگفت انگیز ترین و بزرگترین شهر صنعتی شناور دنیا با ترکیبی بی نظیر از طبیعت و تکنولوژی مدرن که قرار است با هدف یک شهر تمیز و بدون تولید کوچکترین آلودگی، تمام انرژی مورد نیازش ازطریق انرژی‌های غیرفسیلی تامین شود – شهری که با ربات‌ها و هوش مصنوعی اداره خواهد شد

بزرگترین مجتمع صنعتی شناور جهان با نام OXAGON در شهر نیوم عربستان سعودی ساخته خواهد شد. در ادامه با ویژگی‌های شهر اکساگون آشنا خواهیم شد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با اعلام این که مجتمع OXAGON در شهر نیوم سعودی ساخته می‌شود گفت این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع صنعتی‌شناور جهان در تجارت منطقه‌ای این کشور نقش عمده‌ای خواهد داشت. همچنین این مجتمع باعث رشد اقتصادی و تنوع بخشیدن به منابع آن خواهد شد. وی تاکید کرد مجتمع اکساگون در تقویت جایگاه عربستان در عرصه تجارت منطقه‌ای نقش زیادی خواهد داشت و می‌تواند نگاه تجارت جهانی را نیز به این منطقه جلب کند.

مهندس نظمی النصر، مدیرعامل پروژه نیوم نیز در این خصوص بیان کرد جهان با مجتمع صنعتی OXAGON تحولی بنیادین در چشم‌انداز مراکز تولید را مشاهده خواهد کرد. وی افزود در حال حاضر بسیاری از شرکا برای شروع پروژه‌های خود در این مجتمع اعلام آمادگی کردند. طبق گفته نظمی النصر سیستم‌های این مجتمع صنعتی به جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی مجهز شدند تا بتوانند در انقلاب صنعتی چهارم جهش کیفی ویژه‌ای را به همراه داشته باشند.

 

کره جنوبی صاحب اولین شهر شناور جهان می‌شود

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456183

ثبت نظر

-