خانه وحشت در تهران/پیداشدن جسد یک دختر فراری و ۲دختر زندانی

  • کد خبر : 456108
  • 17 آذر 1400 - 15:33
خانه وحشت در تهران/پیداشدن جسد یک دختر فراری و ۲دختر زندانی

نیوز: اسرار خانه وحشت در پایتخت! با پیداشدن جسد یک دختر فراری، ۲دختر دیگر که در این خانه زندانی بودند نجات یافتند.اسرار خانه وحشت که در آن یک دختر فراری به قتل رسیده و دختران دیگری نیز زندانی شده بودند، زمانی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک سارق وارد آنجا شدند.

آنها اما به جای سارق با جسد دختری جوان روبه‌رو شدند و ۲دختر دیگر را با دست و پای بسته درحالی‌که یکی از آنها داخل کمد دیواری زندانی شده بود، نجات دادند.

متهم اصلی پرونده که جوانی به نام سعید است، به همراه خواهرش دختران فراری را در این خانه زندانی و از آنها سوءاستفاده می‌کرد. حالا پلیس احتمال می‌دهد که او یک قاتل سریالی است و احتمال دارد که دختران دیگری را هم به قتل رسانده باشد.

زن شیرازی شوهرش را کشت، جسد مومیایی را زیر تخت گذاشت و باز شوهر کرد!

آنطور که شواهد نشان می‌داد سعید از سال‌ها قبل‌تر با فریب دختران فراری و زندانی کردن آنها در خانه‌اش، از آنها سوءاستفاده می‌کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که این مرد کارگر مسافرخانه‌ای در جنوب تهران بوده و دختران فراری را با این ادعا که پلیس است اغفال می‌کرده و آنها را به خانه مخوفش می‌کشانده است.

خانه وحشت در پایتخت

کشف جسد دختر فراری در خیابان خرمشهر

تجسس های اولیه ماموران کلانتری مشخص کرد بوی نامطبوع از طبقه دوم ساختمان در فضا پیچیده است. بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد خانه شدند. ماموران در یکی از اتاق ها جسدی را کشف کردند که با پلاستیک زباله مومیایی شده و ۲ دختر جوان نیز در آنجا زندانی شده بودند. این درحالی بود که یک مرد از آنها نگهبانی می کرد.

باتوجه به وقوع جرم در خیابان خرمشهر ماموران کلانتری ۱۲۲ ابوسعید در جریان کشف جسد  قرار گرفتند و با دستگیری مرد میانسال به عنوان تنها سرنخ این پرونده، حادثه را به محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی گزارش کردند.

بازداشت قاتل سریالی دختران فراری در تهران؛ نجات ۲ دختر در خانه قاتل

سرانجام پرونده «خانه وحشت» در تهران چه شد؟

لطفی رییس پلیس آگاهی تهران:این پرونده یک روند پیچیده دارد که در حال طی شدن است. گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و رسیدگی به آن در حال انجام است.

متهم اصلی این پرونده از سوی روانشناسان و روانپزشکان مورد بررسی قرار گرفته است.تحقیقات روی این پرونده همچنان در حال انجام است و حتما در مورد آن و جزئیات این پرونده اطلاع رسانی می‌کنیم.

اگرچه اخبار درباره خانه موسوم به وحشت همچنان درصدر خبرهای جنایی و حوادث قرار داشته و با حساسیت بالایی دنبال می‌شود، اما تاکنون هیچ خبر رسمی که افزایش تعداد زنان مورد آزار قرار گرفته یا به قتل رسیده از سوی این مرد را تایید کند، منتشر نشده است.

هیچ دختری در خانه‌ام زندانی نبود

سعید، شکارچی دختران فراری پایتخت:من هیچ دختری را به زور در خانه‌ام نگه نداشتم و همه آنهایی که به آپارتمانم آمدند کسانی بودند که جایی برای خواب نداشتند و بعد از چندی دلباخته من می‌شدند تا حدی که به‌خاطر من مرتکب قتل شدند.
نه حبسی در کار بوده و نه آنها گروگان من بوده‌اند. هردوی آنها تا حد جنون عاشق و دلباخته من بودند و برای مظلوم‌نمایی این حرف‌ها را علیه من زده‌اند. صرفا برای اینکه خودشان را از اتهام قتل تبرئه کنند.
هر دختری قدم در خانه من گذاشت با میل و رغبت گذاشت و هر زمانی که دلش می‌خواست آنجا را ترک می‌کرد. هیچ زور و اجباری در کار نبود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456108

ثبت نظر

-