فیلم مخالفت پلیس با برگزاری تجمع در پل خواجوی اصفهان/قطعی اینترنت

  • کد خبر : 455517
  • 06 آذر 1400 - 10:02
فیلم مخالفت پلیس با برگزاری تجمع در پل خواجوی اصفهان/قطعی اینترنت

 نیوز: تجمع در پل خواجوی اصفهان/امروز صبح حدود ۵۰۰ نفر در بستر زاینده رود تجمع کردند. این در حالی است که کشاورزان اصفهانی از صبح دیروز در توافق با مسئولان استانی به تجمع اعتراضی خود در بستر خشک زاینده‌رود پایان دادند. شامگاه پنجشنبه ۲ چادر کشاورزان نیز مورد تعرض عده‌ای قرار گرفت و ویدیوی آتش گرفتن آن‌ها در فضای مجازی پخش شد
نیروهای انتظامی برای تامین امنیت و جلوگیری از خشونت و تحرک فرصت طلبان، با استفاده گاز اشک‌آور تجمع کنندگان را متفرق کرد
آنگونه که وحیدا، عضو هیات مدیره صنف کشاورزان اعلام کرده، کشاورزان مطالبات خود را طبق قولی که استاندار داده و مصوبه‌هایی پیگیری خواهند کرد و این کشاورزان در حال حاضر هیچ تجمعی ندارند.

تجمع در پل خواجوی اصفهان:

قطعی اینترنت در برخی مناطق اصفهان

گزارش شهروندان اصفهانی و شاهدان عینی حکایت از قطعی اینترنت همراه در بخش‌های مرکزی شهر اصفهان دارد.اینترنت اپراتور همراه اول در محدوده خیابان شهدا و خیابان بزرگمهر و خیابان‌های اطراف پل خواجو قطع است.

اپراتور همراه ایرانسل نیز به گفته شاهدان عینی در این مناطق قطع است و کاربران امکان استفاده از آن را ندارند. اپراتور رایتل هم وضعیتی مشابه ٢ اپراتور همراه دیگر دارد.

اینترنت ثابت یا خانگی اما با قطعی گسترده چون اینترنت همراه مواجه نیست ولی وضعیت آن منطقه به منطقه متفاوت است.در برخی مناطق نظیر زینبیه، گزارش شاهدان عینی از وصل بودن اینترنت ثابت حکایت دارد. آنان از کندی محسوس سرعت اینترنت خبر داده‌اند.

اوضاع در حاشیه شهر اصفهان اما آرام است. گزارش‌ها از مناطقی نظیر شاهین شهر، حکایت از آن دارد که اینترنت ثابت و خانگی در این مناطق وضعیت عادی‌ای دارند اما کاهش سرعت محسوس است.

آب انتقالی به يزد قطع شد/جلسه فوری مدیرت بحران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=455517

ثبت نظر

-