هانا کامکار/ صداوسیما موسیقی را به ابتذال کشانده

  • کد خبر : 455412
  • 04 آذر 1400 - 11:00
هانا کامکار/ صداوسیما موسیقی را به ابتذال کشانده

نیوز: هانا کامکار درباره تاثیر سازمان صدا و سیما روی موسیقی اصیل ایرانی گفت:کیفیت موسیقی ایرانی کاهش پیدا کرده چون ما با بلای خانمان سوزی به نام صدا و سیما مواجهیم.هیچ توهینی بالاتر از این نیست که ساز یک نوازنده سانسور شود، تلویزیون آلات استفاده از مواد مخدر را نشان می‌دهد اما ساز را سانسور می‌کند.صداو سیما ذائقه مخاطبان در زمینه موسیقی را تغییر داده و به ابتذال کشانده است.

هانا کامکار کیست

هانا کامکار، فرزند بیژن کامکار است، تا کنون چند فیلم کوتاه و مستند ساخته، در چند تئاتر ایفای نقش کرده و در گروه کامکارها هم نوازنده و خواننده است. این خواننده، بازیگر، فیلمساز، نوازنده و استاد دانشگاه در سال ۱۳۸۲ یک فیلم کوتاه داستانی با نام«سگی که عاشق شد» ساخت و در سال ۱۳۸۳ فیلم کوتاهی داستانی با نام «شهرزاد» ساخت که پس از گذشت ۱۸ سال به صورت آنلاین اکران می‌شوند.

کمی بعدتر هم کارگردانی مستند «چاوش از فراز تا فرود» برعهده گرفت که البته ساخت آن ۱۵ سال به طول انجامید و این روزها هم مشغول ساخت مستندی درباره ارژنگ کامکار است. به بهانه اکران آنلاین این دو فیلم کوتاه داستانی و نگاهی به وضعیت موسیقی، با این هنرمند گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

>>>پیشنهاد می شود:

تاثیر موسیقی و بهبود عملکرد برای مدیران!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=455412

ثبت نظر

-