ادرار کردن خواننده زن معروف “سوفیا اوریستا” بر روی هوادارش سوژه شد!/فیلم

  • کد خبر : 455305
  • 28 آبان 1400 - 11:55
ادرار کردن خواننده زن معروف “سوفیا اوریستا” بر روی هوادارش سوژه شد!/فیلم

نیوز: در کنسرت جنجالی سوفیا چه گذشت؟ سوفیا اوریستا، پیشکسوت گروه کاور کن نیویورکی به نام Brass Against، هنگام اجرای برنامه در جشنواره Welcome to Rockville ناگهان رو به جمعیت گفت که باید خود را راحت (ادرار کند) کند.

در فیلمی که خیلی وایرال شده اوریستا به جمعیت می‌گوید: “من باید ادرار کنم، چون نمی‌توانم به دستشویی برسم! ” پس چاره‌ای ندارم که آن را به شما نشان دهم.»

ادرار سوفیا اوریستا در کنسرت

سپس این خواننده زن ۳۶ ساله، از یک طرفدار مرد خواست که به روی سن بیاید و به او دستور داد که دراز بکشد و سپس بر روی صورت او ادرار کرد!

سوفیا اوریستا

به گزارش ایندیپندنت، اوریستا پیش از این کار زشت پشت میکروفن می‌گوید: «کله این مرد را برای این کار آماده کنید، چون می‌خواهم این مرد را بالای سن بیاورم و …..!.»

 

سوفیا اوریستا Sophia Urista از گروه موسیقی Brass Against که در جشنواره  Rockville مشغول اجرا بود به یک باره با آمدن یک طرفدار بالای سن بر روی صورت او در مقابل نگاه بهت زده مردم ادرار کرد. این حرکت عجیب و غیر اخلاقی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به موضوعی داغ تبدیل شد.

خواننده عرب با جلیقه ضدگلوله در کنسرت بغداد حاضر شد/فیلم

بیوگرافی سوفیا اوریستا

این خواننده جوان از جنجالی ترین و پردرآمدترین خواننده های آمریکایی بوده که با درآمد ۷ میلیون دلاری در سال به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان خواننده در آمریکا محسوب می‌شود.

سوفیا در مصاحبه‌هایش گفته است که من همجنسگرا هستم و با دختری به نام جسد کینگ ازدواج کرده است او در سال ۲۰۲۰ از جنس خواستگاری کرد و با یکدیگر ازدواج کردند

او دانشجوی پزشکی دانشگاه میشیگان می باشد و در زمینه موسیقی موفق شده فوق لیسانس آن را دریافت کند با توجه به روند افزایش فالوور های خود در یوتیوب اینستاگرام توانسته درآمد بسیار زیادی هم از طریقه شبکه‌های اجتماعی به دست آورد.

این صحنه غیرعادی بیش از 15 ثانیه به طول انجامید تا اینکه مرد از جایش بلند شد و مقداری از ادرار خود را به سمت تماشاچیان بیرون ریخت.

این شاهکار خشم در رسانه های اجتماعی برانگیخت و گروه مستقر در نیویورک مجبور شدند عذرخواهی کنند و توضیح دهند که خواننده “سرگردان شد” و “چیزی نیست که دوباره در برنامه ما ببینید.”

عذرخواهی رسمی گروه

البته بعد از این اتفاق زشت، گروه Brass Against، با انتشار متنی در توییتر اعلام کرد که اصلا چنین چیزی را برنامه ریزی نکرده بودند و خواننده اصلی یعنی سوفیا به یک باره دست به چنین کاری زده است. آن‌ها از مردم عذرخواهی کرده اند و گفته اند که هرگز چنین اتفاقی دوباره رخ نخواهد داد.

همچنین سوفیا اوریستا بابت ادرار کردن روی صورت یکی از طرفدارانش، عذر خواهی کرد و گفت: “من در موسیقی و استیج همیشه از مرز فرا تر میرم، آن شب خیلی فراتر رفتم”.

حبس و جریمه در انتظار سوفیا اوریستا

به گفته سخنگوی پلیس ساحل دیتونا، شکایتی به دلیل این اتفاق به پلیس شده است. هم اکنون مامورین در حال تحقیق در این رابطه هستند. به گزارش رسانه‌های محلی، طبق قانون مجازات انجام چنین عمل ناشایستی تا یک سال زندان یا جریمه ۱۰۰۰ دلاری است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=455305

ثبت نظر

-