خودکشی کولبر نوجوان به خاطر توقیف قاطر‌ها در پاوه

  • کد خبر : 455157
  • 29 آبان 1400 - 20:55
خودکشی کولبر نوجوان به خاطر توقیف قاطر‌ها در پاوه

نیوز: خودکشی کولبر نوجوان به خاطر توقیف قاطر‌ها در پاوه/سروش رحمانی که به همراه برادرش در مرز عراق کولبری می کرد، بعداز توقیف قاطرهایشان توسط ماموران هنگ مرزی دست به خودکشی زد و حالا روایت زندگی او خودکشی اش را از زبان یکی از بستگان نزدیک او می شنویم.

کولبر نوجوان ۱۶ ساله بعد از توقیف قاطرهایش اقدام به خودکشی کرد. این خبری بود که دیروز در رسانه‌های شهرستان پاوه منتشر شد. پیکر این نوجوان بعد از خودکشی‌کولبر به خاک سپرده شد.

 خبرنگار ها در پیگیری این حادثه گفتگویی انجام داده اند که در این گزارش می خوانید البته متاسفانه امکان گفتگو با هنگ مرزی وجود نداشت.

قتل یک کولبر ایرانی در خاک ترکیه / و زخمی شدن یک کولبر جوان دیگر

خودکشی کولبر در شهرستان پاوه رخ داد. در جریان خودکشی کولبر یک نوجوان 16 ساله خود را حلق آویز کرد. بعد از خودکشی کولبر، برادر او جسد بی جانش را پیدا کرد. پیکر این نوجوان بعد از خودکشی کولبر به خاک سپرده شد. علت خودکشی کولبر توقیف کردن قاطرهای او بود.

سروش رحمانی نام نوجوانی است که این بار نامش در میان مشکلات کولبری منجر به حادثه به چشم می خورد. نوجوانی 16 ساله که به درس خوان بودن و مودب بودن در میان اهالی شهرستان پاوه و روستای هانی گرمله شهره بود و حالا ماجرای خودکشی او، داغی است که بر دل همین اهالی مانده است.

سروش رحمانی که به همراه برادرش در مرز عراق کولبری می کرد، بعداز توقیف قاطرهایشان توسط ماموران هنگ مرزی دست به خودکشی زد و حالا روایت زندگی او خودکشی اش را از زبان یکی از بستگان نزدیک او می شنویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=455157

ثبت نظر

-