شب سی و یکم اکتبر ، هالووین/ ترسناکترین شب سال

  • کد خبر : 454192
  • 09 آبان 1400 - 23:08
شب سی و یکم اکتبر ، هالووین/ ترسناکترین شب سال

نیوز: امشب، شب سی و یکم اکتبر ، هالووین یعنی ترسناکترین شب سال است. ریشه جشن هالووین به ۲۰۰۰ سال قبل و قوم سلت بازمیگردد. آنها سال جدید را در آبان جشن میگرفتند و اعتقاد داشتند در این روز ارواح به زمین باز می‌گردند!

بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب یا لباس‌های شخصیت‌های معروف، چهره و ظاهری که به‌نظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن می‌کنند؛ همچنین کودکان برای قاشق‌زنی برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند.

گریم هالووین
این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.گرچه روز‌های ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر به عنوان روزهای غم‌انگیز در نظر گرفته شده بود، امّا امروزه جشن هالووین به خاطره رسوم و سنت‌های عجیب و غریبش و پوشیدن لباس‌های خاص و تزیین کدو حلوایی شناخته می‌شود.

تاریخچه هالووین ؛ آنچه که از شب هالووین نمی دانید

هالووین

نارنجی و سیاه و سفید رنگ‌های مرتبط با هالووین هستند، زیرا نارنجی نماد قدرت و استقامت بوده و همراه با قهوه‌ای و طلایی با برداشت محصول پاییزی ارتباط دارند. سیاه و سفید معمولا به عنوان نمادی از مرگ و تاریکی بوده و به عنوان یک یادآور است که مردم از یاد نبرند که در هالووین مرزهای بین زندگی و مرگ که مشخص شده است از بین می‌روند و سیاهی و سفیدی در هم می‌آمیزند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=454192

ثبت نظر

-