الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت و کارگردان فیلمش را زخمی کرده است!

  • کد خبر : 453810
  • 01 آبان 1400 - 9:18
الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت و کارگردان فیلمش را زخمی کرده است!

به گزارش نیوز:الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت! حادثه عجیب بعد از تیراندازی اشتباهی بازیگر در اتفاقی عجیب که از ساعتی قبل به تیتر اول رسانه‌های دنیا تبدیل شده مدیر فیلمبرداری فیلم مستقل زنگار توسط الک بالدوین کشته شده و کارگردان فیلم زخمی شده است!

به گفته کلانتری شهر منطقه‌ی سانتافه، آنها توسط اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند که توسط بالدوین بازیگر و تهیه کننده ۶٨ ساله فیلم شلیک شده است.هالینا هاچینز، ۴٢ ساله، مدیر فیلمبرداری، با هواپیما به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شد و در آنجا اعلام شد، او درگذشته است.

الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت

دومین قربانی

دومین قربانی در تیراندازی الک بالدوین ، کارگردان جوئل سوزا، ۴٨ ساله، در مرکز پزشکی کریستوس سنت وینسنت تحت مراقبت است. طبق تحقیقات بازرسان، به نظر می‌رسد که اتفاق مربوط به یک صحنه فیلم‌برداری شامل استفاده از یک اسلحه گرم بوده است. کارآگاهان در حال بررسی چگونگی و نحوه شلیک هستند.

به گزارش رسانه‌ها

پروژه فیلمبرداری متوقف شده و پلیس بازجویی و تحقیق درباره حادثه را آغاز کرده است. گفته می‌شود الک بالدوین به شدت از این حادثه “شوک‌زده است” و اظهار کرده از پربودن اسلحه مطلع نبوده است.

پلیس نیومکزیکو از همکاری داوطلبانه الک بالدوین در تحیقات خبر داده و گفته در این حادثه فعلا کسی متهم به قتل نشده است.

الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت

>>>بیشتر بخوانید:

اولین فیلم سینمایی در فضا/فیلم بازگشت بازیگر زن و کارگردان روس از فیلمبرداری در فضا!

رسانه‌ها می‌گویند پیش از اجرای صحنه‌های اکشن در هالیوود یک تیم تخصصی امنیت سلا‌ح‌ها و ابزاری را که در صحنه‌های خشن و زد و خورد به کار گرفته می‌شوند، کنترل می‌کنند تا مطمئن شوند در حین فیلمبرداری خطری متوجه بازیگران و دست‌اندکاران تهیه فیلم نخواهد بود.

آخرین سلفی هالینا هاچینز مدیر فیلمبرداری که بر اثر شلیک گلوله از اسلحه الک بالدوین بر سر صحنه فیلمبرداری کشته شد:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=453810

ثبت نظر

-