اعتراف دروغین مرد متوهم به قتل ۲۶ زن در تهران!

  • کد خبر : 453796
  • 30 مهر 1400 - 16:28
اعتراف دروغین مرد متوهم به قتل ۲۶ زن در تهران!

به گزارش نیوز:اعتراف دروغین مرد متوهم به قتل ۲۶ زن در تهران با انجام تحقیقات درباره ادعای مردی که می‌گفت طی سال‌ها جنایت ۲۶ زن را در نقاط مختلف تهران به قتل رسانده و اجسادشان را سوزانده، معلوم شد این مرد بیمار روانی است و تحت‌تأثیر توهمات شیشه چنین ادعایی را مطرح کرده است.

با انجام بررسی‌های تخصصی معلوم شد که این مرد اختلالات خلقی و روانپریشی دارد. پزشکی قانونی اعلام کرد که او مجنون نیست اما به‌دلیل بیماری روحی و توهمات ناشی از مصرف شیشه دچار هذیان‌گویی و بیماری روحی و روانی شده است تا حدی که برای بزرگ‌نمایی می‌تواند خودش را قاتل زنجیره‌ای جا بزند

شروع تحقیقات

اعتراف دروغین مرد متوهم؛ اعترافات هولناک این مرد کافی بود تا تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات درباره ادعاهای او را شروع کنند. هر چند از همان ابتدا به‌نظر می‌رسید که او دروغ می‌گوید اما احتمال داشت که وی یک قاتل بوده و جان کسی را گرفته باشد.

اعتراف دروغین مرد متوهم

جست‌وجوی مأموران برای یافتن هویت مقتولان آغاز شد و تیم جنایی در گام نخست به سراغ پرونده زنان گمشده رفت و بعد به همراه متهم راهی بیابان‌های اطراف تهران شد تا شاید آثاری از اجساد سوخته به‌دست آورد.

اعتراف دروغین مرد متوهم؛ اما هیچ ردی وجود نداشت و هربار کارآگاهان به بن‌بست می‌رسیدند. با این حال تحقیقات در این‌باره ادامه داشت و مأموران بار دیگر به بازجویی از متهم پرداختند تا به حقایق بیشتری دست یابند. این‌بار متهم ادعای عجیبی مطرح کرد. او گفت ۲ نفر به او دستور جنایت می‌دادند.

وی ادامه داد: مدتی قبل با ۲ نفر آشنا شدم. هروقت شیشه می‌کشیدم آن دو نفر به سراغم می‌آمدند و تمام کارهایم را مدیریت می‌کردند. مطمئنم که آنها موجودات خیالی نبودند، آنها انسان‌های واقعی بودند که دستور قتل‌ها را صادر می‌کردند. من در حضور آن ۲ نفر نقشه شوم خود را اجرا کرده و پس از قتل، اجساد قربانیان را می‌سوزاندم.

من قاتل زنجیره‌ای نیستم

روایت تازه متهم نشان می‌داد که وی احتمالا به بیماری روانی مبتلاست. در این شرایط قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، او را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا سلامت روانی وی تحت بررسی قرار بگیرد. با انجام بررسی‌های تخصصی معلوم شد که این مرد اختلالات خلقی و روانپریشی دارد.

اعتراف دروغین مرد متوهم

پزشکی قانونی اعلام کرد که او مجنون نیست اما به‌دلیل بیماری روحی و توهمات ناشی از مصرف شیشه دچار هذیان‌گویی و بیماری روحی و روانی شده است تا حدی که برای بزرگ‌نمایی می‌تواند خودش را قاتل زنجیره‌ای جا بزند.

>>>بیشتر بخوانید:

سعید حنایی/ قاتل عنکبوتی که شانزده زن در مشهد را کشته بود!

با اعلام این نظریه تحقیق از متهم بار دیگر از سر گرفته شد. وی در تازه‌ترین تحقیقات همه ادعاهای قبلی خود را پس گرفت و گفت: اعتراف دروغین مرد متوهم تمام اعترافاتم تحت‌تأثیر توهمات شیشه بود. من نه ماشین دارم و نه تا به حال زنی را ربوده‌ام که او را به قتل برسانم. همه گفته‌هایم دروغ بود و حقیقت نداشت. واقعیت همین است که می‌گویم؛ من قاتل زنجیره‌ای نیستم.گرچه ظاهر مناسبی ندارم، معتاد و کارتن‌خوابم اما تا به حال خلافی مرتکب نشده‌ام.

با اظهارات جدید این مرد، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=453796

ثبت نظر

-