قتل دختر افغان در رفسنجان/قتل یک دختر در رفسنجان با انگیزه “ناموسی”

  • کد خبر : 451725
  • 24 مهر 1400 - 10:42
قتل دختر افغان در رفسنجان/قتل یک دختر در رفسنجان با انگیزه “ناموسی”

نیوز: قتل دختر افغان در رفسنجان با انگیزه “ناموسی”/ رکنا گزارش داده که پنجشنبه ۲۲ مهر رسیدگی به پرونده قتل دختری در روستای مهمانشهر رفسنجان که گفته می‌شود توسط پدر خود و با انگیزه‌های “ناموسی” به قتل رسیده است در دستور کار پلیس قرار گرفت. بنا بر این گزارش، پدر دختر متواری است، و مادر مقتول به پلیس اعلام کرده است از همسرش “شکایتی ندارد.”

یکی از اهالی روستای مهمانشهر به رکنا گفته است که دختر ۲۱ ساله که نامش در گزارش نیامده، “با پسری جوان در ارتباط بوده است و چند بار با همدیگر صحبت کرده بودند”.

به گفته او همین موضوع علت قتل دختر جوان توسط پدرش است. برخی اهالی روستا گفته‌اند که پدر مقتول او را در یک چاه در اطراف روستا انداخته بوده است. جسد این قربانی قتل “ناموسی” توسط ماموران اداره آگاهی از چاه خارج شده است.

پشت پرده قتل ناموسی در کرمانشاه ! / سمیه . ف کیست؟!

توضیح دادستان درباره قتل دختر افغان در رفسنجان

روز گذشته گزارشی مبنی بر اقدام به قتل یک دختر به پلیس آگاهی داده شد که بلافاصله این موضوع در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت و تیمی در این رابطه تشکیل شد.بعد از پیگیریهای جدی پلیس، محل جسد در چاهی به عمق ۱۲۰ متر در نزدیکی دانشگاه کار رفسنجان پیدا شد.

پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره مظنون به قتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روش شود.جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع شده و به احتمال قوی علت قتل، مسائل ناموسی بوده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451725

ثبت نظر

-