منیره حمدی، خواننده تونسی در یک برنامه زنده درگذشت/فیلم لحظه مرگ

  • کد خبر : 451503
  • 21 مهر 1400 - 11:31
منیره حمدی، خواننده تونسی در یک برنامه زنده درگذشت/فیلم لحظه مرگ

نیوز: خبری در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر گردید که خانم منیره حمدی، خواننده تونسی دیروز هنگام اجرای یک برنامه در تلویزیون این کشور بر زمین افتاد و درگذشت. او در ابتدای برنامه، هنگام رفتن بر روی سن به زمین می‌افتد و فوت می‌کند. منیره حمدی خواننده سرشناس شانسی بوده که در ۱۰ اکتبر ۱۹۶۲ در شهر بیجار به دنیا آمده است او سال‌ها در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و به عنوان خواننده رسمیت شناخته می‌شود

 

علت مرگ منیره حمدی

این هنرمند تونسی بر اثر سرطان فوت کرده است و کلیپی که دست به دست میشود زمانیست که بر اثر افت فشار خون بیهوش شد.

بیوگرافی منیره حمدی

منیره حمدی خواننده سرشناس شانسی بوده که در ۱۰ اکتبر ۱۹۶۲ در شهر بیجار به دنیا آمده است او سال‌ها در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و به عنوان خواننده رسمیت شناخته می‌شود

او چندین جایزه از جمله جایزه اول در اجرا در سال 1992 ، جایزه دوم از جشنواره موسیقی تونس در سال 1995 و جایزه اول در جشنواره آهنگهای عربی در سال 2004 و “اسکار” موزیک ویدئوی مصری در سال 2005 را دریافت کرد و در سال 2003 میلادی توسط رئیس جمهور تونس مورد تقدیر قرار گرفت.

 

برخی ادعا می کنند که مرگ این خواننده تونسی در برنامه تلویزیونی اتفاق افتاده، در حالیکه این خبر درست نیست و ویدئویی که در مورد لحظه مرگ هنرمند تونسی، روی آنتن پخش می شود مربوط به سال ۲۰۱۹ و قدیمی است.

این کلیپ ویدئو در یکی از برنامه ها بود، و خانم حمدی پس از اینکه در اثر افت فشار، روی زمین افتاد، بلند شد و سالم بود و در این صحنه فوت نکرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451503

ثبت نظر

-