بازی ایران و امارات/طارمی بهترین بازیکن زمین در این دیدار

  • کد خبر : 451017
  • 16 مهر 1400 - 10:56
بازی ایران و امارات/طارمی بهترین بازیکن زمین در این دیدار

نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان با یک گل امارات را در سومین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 شکست داد.بعدا از پایان بازی ایران و امارات  مهدی طارمی زننده تک گل کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. طارمی یک پنالتی هم برای تیم ملی گرفت که آزمون آن را خراب کرد.تیم ملی کشورمان با این پیروزی صدرنشین گروه A مسابقات شد.

>>>پیشنهاد می شود:

مهدی طارمی “پوشکاش” شد/طلسم گلزنی خود در فصل جدید لیگ پرتغال را شکست!

طارمی بهترین بازیکن زمین: توقع چنین بازی از امارات نداشتم

همانطور که مشاهده کردید موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. بازی خیلی خوبی بود امارات هم تیم خیلی خوبی بود خیلی خوب حفظ بازی می‌کردند می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم.
در کل بازی خیلی خوب و تاکتیکی بود به تیم امارات هم تبریک می‌گویم. چون خیلی خوب بازی کردند من توقع چنین بازی را از آنها نداشتم. ان‌شاءالله در آینده موفق باشیم.

مارویک: مقابل تیمی قدرتمند باختیم/از فرصت هایمان استفاده نکردیم

مارویک سرمربی امارات در نشست خبری بعد از بازی ایران و امارات گفت: مقابل تیمی قدرتمند باختیم که بازیکنان سطح بالایی دارد. در نیمه دوم فرصت های زیادی را دست دادیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم ملی ایران از لحاظ بدنی از ما قوی تر بود و در داخل زمین این تفاوت بین دو تیم واضح بود. به خاطر این باخت بازیکنانم را سرزش نمی کنم چون با تیم های سطح اول آسیا در گروهمان رقابت می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=451017

ثبت نظر

-