دانلود آهنگ جدید از گروه ماکان بند به اسم”یه نمه خنده”/جذاب و پرطرفدار

  • کد خبر : 450069
  • 07 مهر 1400 - 9:32
دانلود آهنگ جدید از گروه ماکان بند به اسم”یه نمه خنده”/جذاب و پرطرفدار

نیوز: “ماکان بند” نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” میباشد. “یاشار خسروی” آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان در خصوص همکاری خود با گروه گفت: سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

ماکان بند

نام “ماکان” از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پرنفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود آمده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

امیر مقاره با پالتو خزش

دانلود آهنگ یه نمه خنده از ماکان بند:

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450069

ثبت نظر

-