عزت الله مهرآوران درگذشت!

  • کد خبر : 450045
  • 17 مهر 1400 - 9:40
عزت الله مهرآوران درگذشت!

نیوز: عزت الله مهرآوران درگذشت/حال وخیمِ عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا – مردم دعا کنند.سرویس فرهنگ و هنر – ۹۰ درصد از ریه‌های عزت‌الله مهرآوران درگیر کرونا شده و این بازیگر در آی سی یو تحت درمان است.

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین وضعیت عزت الله مهرآوران (بازیگر سینما و تلویزیون) پس از ابتلاء به کرونا گفت: «من امروز با همسرشان صحبت کردم، گفتند الان اکسیژن به ایشان وصل است و ۹۰ درصد ریه اش درگیر شده است.»

عزت الله مهرآوران

به گفته حسینی پور، مهرآوران از صبح روز گذشته (دوشنبه ۵ مهر) در بیمارستان آتیه بستری شده و هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان است.

سیامک اطلسی فر بازیگر مختارنامه بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پایان گفت: «ما هم از طریق وزارت بهداشت پیگیری می کنیم تا سفارش ایشان را کنند. آقای مهرآوران در عرصه هنر شناخته شده هستند. کادر درمان هم تلاش شان را می کنند تا داروهای مورد نیاز به این هنرمند برسد و  بهبود پیدا کنند. اما محتاج دعای هم میهنان هستیم تا آقای مهرآوران از این مرحله عبور کنند.»

آخرین وضعیت درمانی عزت‌الله مهرآوران

هژیر مهرآوران، فرزند عزت‌الله مهرآوران درباره وضعیت سلامتی پدرش گفت:
پیش از این لوله ونتیلاتور به حنجره پدر وصل بود اما برای اینکه حنجره‌اش اذیت نشود لوله ونیتلاتور از طریق نای به او وصل شده است.پزشکان می‌خواهند میزان داروی خواب‌آور را کم کنند تا ببینند واکنش بدن چطور است و قرار شد در یکی ۲ روز آینده این کار تکرار شود، تا زمانی که پدر در حالت هوشیاری نتواند با دستگاه نفس بکشد نگرانی درباره وضعیت وی همچنان وجود دارد.
پدر همچنان در حالت نیمه هوشیار و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. خوشبختانه روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده و حتی عکس ریه او نشان می‌دهد رو به بهبود است اما واکنش بدن همخوانی چندانی نسبت به این بهبودی ریه ندارد.حجم محبت مردم خیلی زیاد است و امیدواریم تاثیر این انرژی و دعا به پدر برسد و زودتر حالش خوب شود.

#خبر تکمیلی/عزت الله مهرآوران درگذشت

ساعاتی پیش عزت‌الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا درگشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450045

ثبت نظر

-