رازهایی درباره مردان که دوست دارند خانم ها بدانند!

  • کد خبر : 449914
  • 06 مهر 1400 - 11:16
رازهایی درباره مردان که دوست دارند خانم ها بدانند!

به گزارش نیوز: روانشناسان در مطالعه نقش های هر جنس، به نکات و نتایجی رسیده اند که برای درک بیشتر و ارتباط بهتر با جنس مخالق بسیار مهم است. بیشتر سوءتفاهم ها در روابط مردان و زنان به دلیل آگاهی نداشتن از این تفاوت هاست. روانشناسان رازهای مهمی از آقایان را مشخص کرده اند. رازهایی که آنها دوست دارند خانم ها در مورد آنها اطلاع داشته باشند. در ادامه این مطلب با نیوز همراه باشید و بیشتر درمورد رازهایی درباره مردان بدانید:

رازهایی درباره مردان/ 5 راز مهم مردانه

*آقایان زودتر از خانم‌ها بی‌خیال می‌شوند.

رازهایی درباره مردان؛ خانم ها مدت زمان طولانی‌تری نسبت به آقایان تجربیات بد و منفی خود را به یاد خواهند داشت و استرس، اضطراب و غم را زود فراموش نمی‌کنند. در مقابل، آقایان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند می‌مانند و سعی می‌کنند زود آنها را فراموش کنند. بنابراین وقتی شما سعی می‌کنید در مورد بحث دیشب سر حرف را باز کنید، همسرتان آن را کاملاً فراموش کرده است.

رازهای درباره مردان

*آنها به سپاسگزاری پاسخ می‌دهند.

نشان دادن مراتب سپاسگزاری از او در نحوه‌ی برخورد و رفتار او تأثیر بسیار بزرگی می‌گذارد.

*مطالعات نشان داده‌اند که مردان وقتی همسران شان از کمک آنها سپاسگزاری می‌کنند، بیشتر به آنها کمک می‌کنند.

>>>بیشتر بخوانید:

اسرارهمسرداری/زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند؟

*آقایان ایما و اشاره و کنایه‌های شما را درک نمی‌کنند.

رازهای درباره مردان؛ آقایان ممکن است سیگنال‌هایی مانند لحن حرف زدن یا ایما و اشاره‌های شما را متوجه نشوند. به خصوص این كه آنها از روی چهره شما نمی‌توانند غمگین بودنتان را تشخیص دهند.

اگر می‌خواهید پیام خود را به او برسانید، باید مستقیماً در مورد پیامی که می خواهیدبدهيد حرف بزنید

رازهای درباره مردان

*آقایان همیشه آمادگی رابطه جنسی را ندارند.

بر خلاف تصور خانم ها، آقایان همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. آنها اغلب تحت فشار استرس کار، خانواده و پرداخت قبض ها هستند. استرس تمایل فرد به رابطه جنسی را از بین می برد. اگر همسرتان حاضر به رابطه جنسی نیست، دلیلش این نیست که دیگر شما را دوست ندارد، او فقط خسته است و روز سختی را پشت سر گذاشته است.

آقایان با اعمالشان می گویند “دوستت دارم”

رازهایی درباره مردان؛ بعضی آقایان ترجیح می دهند نه با حرف بلکه با عمل نشان دهند که دوستتان دارند.آنها با تعمیرات وسایل در خانه، تمیز کردن حیاط یا حتی بیرون گذاشتن سطل آشغال یا هر کاری که خانه را برایتان تبدیل به جای بهتری کند، می گویند “دوستت دارم”.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449914

ثبت نظر

-