اعترافات‌ شگفت‌‌انگیز سارقان ‌مسلح اتوبان همت/وقتی خشکسالی بیاید همه درختان از بین می‌روند، وقتی هم که فقر آمده همه از بین می‌روند

  • کد خبر : 449593
  • 04 مهر 1400 - 12:25
اعترافات‌ شگفت‌‌انگیز سارقان ‌مسلح اتوبان همت/وقتی خشکسالی بیاید همه درختان از بین می‌روند، وقتی هم که فقر آمده همه از بین می‌روند

نیوز:جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص سارقان ‌مسلح اتوبان همت اعلام کرد: سارقان مسلحی که در چندین فقره سرقت مسلحانه از طلا فروشی‌ها دست داشتند و ۱۸ شهریورماه هنگام فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی در بزرگراه همت کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه هجدهم شهریور ماه سال جاری باندی از سارقان مسلح با تعدادی از ماموران پلیس درگیر شده و با شلیک تیر به سمت آنان یکی از ماموران پلیس را مصدوم کردند، بیان داشت: سارقان با زورگیری یک دستگاه سواری پژو در بزرگراه همت، سراسیمه با به جا گذاشتن خودرو پا به فرار گذاشتند.که در نهایت دستگیر شدند.

اعترافات‌ شگفت‌‌انگیز سارقان ‌مسلح اتوبان همت:

وقتی خشکسالی بیاید همه درختان از بین می‌روند، وقتی هم که فقر آمده همه از بین می‌روند.

“وقتی خشکسالی بیاید همه درختان از بین می‌روند. وقتی هم که فقر آمده همه از بین می‌روند. من به خاطر فقر دست به سرقت زده‌ام و با پول‌هایم عشق و حال می‌کردم”

این جملات متهم متولد ‌ ۱۳۷۴‌در عملیات دستگیری سارقان خشن بزرگراه همت است که دیروز در آگاهی گفته بود. نام این عملیات را گذاشته‌اند پروژه مشترک پلیس برای دستگیری سارقان مسلح و خشن بزرگراه همت، مامورانی که از سه نقطه تهران، البرز و اسلامشهر به دنبال این سارقان بودند که در پرونده‌شان سرقت از طلافروشی‌ های کرج و خانه‌های مرفه شمال تهران وجود دارد.

دستگیری سارقی که فیلم آن در فضای مجازی باز نشر شده

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=449593

ثبت نظر

-